ارسال بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی افلاکیان میانه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ستاد خبری سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان شهرستان میانه، فراخوان عمومی سومین این جشنواره از مهر ماه سال جاری در سراسر استان آذربایجانشرقی اعلام شد و علاقمندان توانستند نسبت به ثبت آثار خود در سامانه ثبت‌نام آثار جشنواره سوم اقدام کنند.

بنا بر اعلام دبیرخانه سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان شهرستان میانه از زمان اعلام فراخوان عمومی این جشنواره تا به امروز که هنوز ده روز برای ثبت نام و ارسال آثار فرصت هست بیش از ۵۰ اثر در بخش‌های مختلف داستانی، مستند، فیلم‌نامه ، پویانمایی و نماهنگ به دبیرخانه سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان شهرستان میانه ارسال شده است.

از این تعداد اثر ارسال شده ۱۰ اثر در بخش داستانی، ۳۰ اثر در بخش فیلم‌نامه و ۴ اثر در بخش پویانمایی ۷ اثر در بخش نماهنگ و ۵ اثر در بخش مستند به دبیرخانه سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان شهرستان میانه ارسال شده است.

حضور هنرمندانی از شهرستانهای مختلف استان آذربایجانشرقی در این دوره از جشنواره افلاکیان در نوع خود جالب توجه است و تا الان در این میان هنرمندان تبریز، مرند، میانه و اهر پیشتاز ارسال آثار بخش داستانی، بخش مستند و بخش فیلم‌نامه به دبیرخانه این جشنواره هستند.

سومین جشنواره استانی فیلم کوتاه افلاکیان شهرستان میانه با موضوع دفاع مقدس و آزاد از تاریخ ۱۴ تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری به دبیری مهدی عبدالهی در شهرستان میانه برگزار خواهد شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *