هرکس برخلاف عقاید آل سعود اظهار نظر کند باطل و کافر بشمار می آید

به گزارش میانا به نقل از فرهنگ عجب شیر، غلام عسگر کریمیان با بیان اینکه امروزه بحث استقامت در مقابل یزیدیان زمان مطرح است افزود: اعدام شخصیت هایی همچون شیخ نمر بیانگر عدم وجود عدالت خواهی در یک دولت است .

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی ادامه داد: عربستان یک کشور مستبد است ،چراکه فقط یک طایفه در این کشور حکوت میکنندو هرکس که خلاف عقایدشان حرف بزند را باطل و کافر میدانند.

وی با اشاره به اینکه اعدام شیخ نمر با فتوای علمای عربستان صورت پذیرفت افزود: ما باید عکس العملمان را در مقابل این ظلم ها تشدید کنیم ،چراکه اصلی ترین ماهیت انقلاب اسلامی ،ماهیت ظلم ستیزی ،استکبار ستیزی و سلطه ناپذیری است و برای رسین به این ماهیت تلاش های زیادی کرده ایم و شهدای زیادی را تقدیم نموده ایم.

کریمیان بابیان اینکه جبهه حق و باطل جغرافیا نمی شناسد خاطر نشان ساخت: انسان های خداجو و دوستدار اهل بیت عصمت وطهارت در هر کجای دنیا مورد تعرض و بی حرمتی قرار میگیرند این بیانگر این است که توطئه ای بر اهل این افراد در حال شکل گیری است.

**ملت ایران باید در مقابل فتنه های پیش رو هوشیار باشند

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در رابطه با تعدد ثبت نام کنندگان در انتخابات پیش رو گفت : این مساله اگر با نیت خیر و برای تکلیف و خدمت به امت باشد یک فرصت است و اگر خدایی ناکرده رد صلاحیت کاندیداها باعث مظلوم نمایی بعضی افرادباشد بعنوان چالش مطرح میشود.

وی ادامه داد : اگر این چالش بوجود آیند دشمنان انقلاب اسلامی در پی نقشه ریزی فتنه دیگر هستند و ملت ایران باید هوشیار باشند تا بتوانند به نحو احسن این فتنه و یا فتنه های دیگر را خنثی نمایند.

کریمیان افزود : امیدواریم نیت ها از این کار خیر باشد و با حفظ هوشیاری و بصیرت افزایی و روشنگری این توطئه ی در حقیقت پنهان را نقش بر آب کنیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *