آخرین وضعیت راه های استان آذربایجان شرقی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، توحید اخلاقی امروز شبنه به رسانه های اعلام کرد: تلاش برای بازگشایی راه های مسدود شده از نخستین ساعات بامداد امروز توسط تیم های راهداری استان آغاز شده است .
وی گفته است راه ارتباطی ۱۲۵ روستا در مراغه، ۶۰ روستا در میانه، ۳۰ روستا در مرند، ۸۵ روستا در کلیبر، ۳۵ روستا در جلفا، ۸۰ روستا در هشترود، ۵۰ روستا در هریس، ۱۰۰ روستا در ورزقان، ۱۰ روستا در سراب، ۱۵۵ روستا در چاراویماق و ۹۰ روستا در بستان‌آباد و تعدادی نیز درشهرستانهای تبریز , خداآفرین , اسکو، آذرشهر , بناب , عجب شیر و ملکان بر اثر شدت برف و کولاک مسدود شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی درباره آخرین وضعیت اتوبان تبریز – تهران گفت : این راه باز است اما به دلیل شدت کولاک و برف و لغزندگی آمد و شد خودرو با زنجیر چرخ میسر است .
وی با اشاره به استقرار بیش از یک هزار و ۱۰۰ راهدار در قالب ۷۵ گروه راهداری ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان، افزود: همکاران راهداری به صورت شبانه روزی در تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی تلاش می‌کنند تا سفر راحتی را برای رانندگان در این فصل فراهم کنند.
اخلاقی افزود: در حال حاضر علاوه بر ۸۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک اداره کل راه و شهرسازی استان، ۲۶۵ دستگاه ماشین آلات متعلق به بخش خصوصی در محورهای مواصلاتی استان به ویژه آزادراه پیامبراعظم (ص) مستقر شده‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه راهدارخانه‌های این اداره کل برای ارائه خدمات به مسافران و رانندگان تجهیز شده است، اضافه کرد: ۸۰ دستگاه انواع ماشین آلات پیمانکاران طرف قرارداد با این اداره کل نیز برای راهداری زمستانی در آزاد راه تبریز- زنجان مستقر شده است.
بارش برف که با سرما و کولاک همراه از دو روز قبل بخش های وسیعی از آذربایجان شرقی را فرا گرفته است .

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *