بیانیه سپاه ناحیه میانه به مناسبت سالروز ۹ دی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در بیانیه سپاه ناحیه میانه به مناسبت فرا رسیدن ۹دی آمده است: انقلاب اسلامی ایران در تاریخ پر از فراز و نشیب خود، شاهد ده ها و شاید صدها حمله وحشیانه، ترور شخصیتها و اقدامات براندازی از سوی دشمنان خارجی و معاندین و منافقین داخلی بوده است و تمام این تحرکات ضد اسلامی و ضد انقلابی از سوی مردم فهیم کشور خاموش شده است.

   اما در این میان، فتنه ۸۸ فتنه ای بس بزرگ با زوایایی عجیب و تاریخی بود که حتی بسیاری از خواص جامعه را نیز با خود همراه کرده و به گمراهی کشاند.

   دشمن در این فتنه تمام توان خود را با نفوذ در بدنه نظام و از طریق عوامل نفوذی و مخالفان داخلی، به صورت مستقیم و غیرمستقیم به کار گرفت و متاسفانه بی بصیرتی و کج فهمی برخی خواص نیز آتش این فتنه را شعله ورتر ساخت.

   بی شک خاموش شدن این فتنه و توطئه بزرگ که نه تنها کشور را در معرض تهدید قرار می داد بلکه کلیه باورهای دینی و اعتقادات مذهبی را نیز به یغما می برد، نامش را جز انقلاب نمی توان گذاشت و دستی جز ید الهی نمی توانست در آن کارساز باشد.

   خروش بی نظیر مردم فهیم، بصیر، انقلابی و پرورش یافته مکتب امام حسین(ع) در سایه رهبری و تدابیر داحیانه ولی فقیه زمان امام خامنه ای(مدظله) حماسه ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی بر جای گذاشت که این حماسه عظیم نه تنها فتنه را خاموش کرده و فتنه گران را بر جای خودد نشاند، به دشمن فهماند که ملت ایران، ملتی نیست که مطیع خواسته های آنان شده و در برابر مکر آنان قد خم کند و نیرنگ خورد.

   حرکت بی نظیر مردم در نهم دی ماه ۸۸ نشان از عظمت، اقتدار و ولایتمداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بود و به حقّ این روز "روز بصیرت" نام نهاده شد و برای همیشه در تاریخ، ثبت و ماندگار شد.

   ما پاسداران و بسیجیان شهرستان میانه این روز خجسته و همچنین سالروز ولادت با سعادت پیامبر رحمت- حضرت محمد مصطفی(ص) – و فرزند بزرگوار ایشان حضرت امام جعفر صادق(ع) را گرامی داشته و ضمن تقدیر از حضور حماسی و بصیرانه مردم در این روز در دفاع از آرمانها و اعتقادات، از همگان خواستاریم تا در انتخابات پیش رو با حضوری آگاهانه و انتخابی صحیح و شایسته، افرادی را وارد عرصه قانونگذاری کنند که پایبند به ارزشهای ملی و انقلابی بوده، پیروان حقیقی و مدافعان واقعی ولایت فقیه باشند و در برابر زیاده خواهی های دشمن و فتنه گران داخلی همچون خواص بی بصیرت، سکوت اختیار نکرده باشند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

فرهنگ و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سپاه میانه – دیماه ۱۳۹۴

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *