یادواره ۲۱ شهید شهرک ولی عصر (عج) شهر میانه برگزار شد+گزارش تصویری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مدیر مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان آذربایجانشرقی در این مراسم با بیان اینکه طرف معامله شهداء ذات اقدس الهی است، آنان را پرچمداران دفاع از اسلام، قرآن، روش و منش پیامبر و ائمه(ع) دانست و تصریح کرد: این همه خون ریخته شده در دوران دفاع مقدس و پس از آن همه برای اعلام برائت از آمریکا و استکبار است و این همان شعار جاودانه "هیهات من الذله" مردم ایران به تاسی از مولایشان امام حسین(ع) است.

    سردار عزت الله جعفری با اشاره به اینکه امروز صحنه های شهادت و دفاع مقدس در سوریه تکرار می شود، گفت: سوریه، عراق، یمن و کشورهای مسلمان منطقه خط مقدم ما هستند و اگر ما از این خطوط دفاع نکنیم، بی شک فردا دشمن وارد خاک ما شده و خانه هایمان را به تصرف در خواهد آورد.

   وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت مردم به انتخابی آگاهانه و صحیح، ولایتمداری و بصیرت را از شروط اساسی افرادی دانست که مورد انتخاب قرار می گیرند و هشدار داد: دشمن ۲۴ ساعته در تلاش است که حضور مردم در انتخابات را کمرنگ کرده و با اعمال نفوذ، افرادی که آنها را دوست می دارند کرسی های مجلس را در اختیار گیرند.

   فرمانده سپاه میانه نیز در ابتدای این مراسم رستگاری را فقط در کسب مقام شهادت دانست و گفت: کسانی که نام شهید بر کوچه هایشان نصب شده است اجازه حرکت در مسیری غیر از مسیر شهدا را نارند.

   جعفر غیابی با بیان اینکه کاش به جای یادوراه شهداء بتوانیم راهواره شهدا داشته باشیم، راهواره شهدا را سلوک در راه و روش و رفتاری دانست که شهدا داشتند.

 

۱

۲

IMG_7313

IMG_7317

IMG_7324

IMG_7332

IMG_7363

IMG_7364

IMG_7368

IMG_7375

IMG_7378

IMG_7383

IMG_7384

IMG_7385

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *