اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه چه زمانی تعیین تکلیف میشود؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و بدنبال آن انتصاب فرماندار جدید شهرستان میانه، انتصابات در دستگاههای اجرایی شهرستان آغاز شد و حکم تغییر و انتصاب به دست برخی از مسئولین رسید.
موضوعی که نگارش این مطلب بر حول آن می باشد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه است. این اداره از حدود پنج ماه پیش پس از برکناری رئیس اسبق آن طی حکمی از طرف فرمانداری بصورت سرپرستی مدیریت می شود. 
در این مدت گزینه هایی از طرف برخی جریانات و مسئولین  در میان مردم معرفی شده اند اما همچنان این اداره مهم در عرصه فعالیتهای فرهنگی بدون ریاست باقی مانده است و با سرپرستی اداره می شود. 
حال چرا فرماندار تا این حد در انتخاب قطعی گزینه ها  محتمل صبر کرده اند مطمئنا دلایلی دارد که امیدواریم نتیجه نهایی به نفع اداره مذکور و اهل هنر، رسانه و فرهنگ باشد.شهرستان میانه  با حجم زیاد فعالیتهای هنری، رسانه ای و فرهنگی در بخش های مختلف به یک فردی در راس امور نیازمند است که تا حد امکان در شاخه های گوناگون و گاهاً متفاوت وظایف تبحر  و تجربه داشته و فردی از جنس این گروهها باشد.

لازم به ذکر است محسن عبدالهی 17 سال پیش، از آموزش و پرورش بخش کندوان با عنوان رییس به اداره ارشاد میانه نقل مکان کرد و توانست با مدیریت خاص خود، بیش از یک و نیم دهه در رأس این اداره مهم و اثرگذار باقی بماند تا در نهایت حکم برکناری خود از این سمت را  از دستان اسماعیل حیدری آزاد فرماندار جدید میانه  بگیرد .
 گفتنی است شعبانعلی حقی با 22 سال سابقه خدمت و مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث که پیش از این در سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران و سپس به عنوان کارشناس در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه فعالیت داشته، از تاریخ 19 تیر ماه 93 به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *