دود هر گونه اخلال در سیستم مدیریتی کارخانه فولاد آذربایجان، اول به چشم کارگران خواهد رفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام و المسلمین حامدی در خطبه های نماز جمعه امروز ۴ دی ماه در جمع پرشور نماز گزاران در محل مسجد جامع شهر میانه با اشاره به آثار تربیتی و تکامل انسانی در سایه رعایت حقوق والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر، بر لزوم انتخاب نام نیک از سوی والدین برای فرزندان به منظور جلوگیری از تلقین و رواج خشونت در رفتار و اخلاق جوانان در سطح جامعه تاکید کرد.

امام جمعه میانه  با اشاره به سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال  1358، وجود افراد و آمار بالای بیسوادی در جامعه را شایسته و برازنده نظام جمهوری اسلامی ندانست و بر اهتمام ویژه مسئولین و متولیان امر در جهت ریشه کنی آن تاکید کرد.

وی ضمن تبریک میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و روز اخلاق و مهر ورزی و همچنین تبریک سالروز ولادت حضرت امام صادق(ع)، با اشاره به حرکت ها و برنامه دشمنان در تخریب چهره اسلام ناب محمدی و رواج اسلام هراسی در منطقه و جهان، اظهار داشت: پیامبر مکرم اسلام (ص) معجزه خلقت و الگوی بی مثال رفعت و رحمت خداوندی است، که متاسفانه افرادی به نام وی و دین اسلام دست به جنایات وحشیانه ای می زنند که هیچگونه ارتباطی و وجه اشتراکی بین آنان نمی توان یافت.

خطیب جمعه میانه با اشاره به روز ایمنی در برابر زلزله، بر لزوم بررسی نقاط حادثه خیز و چاره اندیشی در جهت جلوگیری از خطرات و بحران ها قبل از وقوع حادثه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی با اشاره به فرا رسیدن چهارشنبه ۹ دی ماه به عنوان روز بصیرت، با بیان این موضوع که تا کنون با هوشیاری و در صحنه بودن مردم  فتنه های مختلفی از جمله فتنه ۸۸ در کشور خاموش شده است، خاطرنشان کرد: مطمعناً حوادث و اتفاقات تلخ پیش آمده در طول تاریخ انقلاب اسلامی صحنه آزمایشی در مقابل توطئه های دشمنان می باشد که در برهه های مختلف با رنگ و روی جدید بار دیگر خودنمایی خواهد کرد.

وی با اشاره به وجود برخی حنجره ها پیرامون اظهار نظر در خصوص مسائل کلان و بنیادی کشور و بیان نظرات کارشناسی در سطح عمومی جامعه، افزود: بدون شک نفوذ جریانی، خطرناک تر از نفوذ اشخاص از تریبون ها و جایگاه های مختلف می باشد که مقام معظم رهبری(مد) بار ها بر این موضوع تاکید داشته است.

حامدی، خاطرنشان کرد غبار آلود کردن فضا به منظور زمینه سازی برای فتنه ای جدید آن هم در آستانه صحنه بزرگ مشارکت ملت و جلوگیری از خلق حماسه ای دیگر در انتخابات را از جمله اهداف و برنامه های دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

امام جمعه میانه با اشاره به ضرورت آگاهی و بصیرت مردم در مواجه با توطئه ها و فتنه گری ها  دشمنان، افزود: کارشناسان و صاحب نظران امر می توانند با اظهار نظر و آگاهی بخشی به آحاد مردم جامعه، نقش مهمی در شناساندن نقاط ضعف و قوت و همچنین ریشه یابی راه ها و  آفات های نفوذ دشمنان داشته باشند.

وی گفت: مطمعناً هر حرکت از سوی دشمن، هزینه های زیادی برای نظام و انقلاب در پی خواهد داشت، اما در سایه آن ماهیت برخی افراد نیز به منظور حرکت درست مسئولین و مردم در افق بلند مدت نیز جزء برکات بوده است.

خطیب نماز جمعه میانه با تاکید بر پرهیز از هر گونه حاشیه سازی و دو دسته گی در جامعه در صحنه حساس انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: دشمن قصد دارد با تضعیف آرمان ها و شعارهای نظام جمهوری اسلامی در صدد مانع تراشی و برهم زدن امنیت و آرامش در جامعه بر آید.

حجت الاسلام حامدی، امنیت حاکم بر کشور در سایه تلاش شبانه روزی دلسوزان و نیروهای نظامی و انتظامی در شرایط حساس منطقه و جهان را نعمتی بزرگ عنوان کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش مسئولین و متولیان امر در بحث برگزاری انتخابات، افزود: انتخابات پیش رو با وجود سلایق مختلف، همچون گذشته با شور و شعور و حماسه سازی ملت ایران همراه خواهد بود.

امام جمعه میانه بار دیگر بر لزوم دقت در برگزاری هر چه بهتر انتخابات و پرهیز از جو سازی و شناخت به موقع دسیسه ها و تهدیدات پیش رو  تاکید کرد و افزود: کاندیداها این دوره مجلس باید رویکردی متفاوت و با هدف ارائه برنامه های عملی در جهت حل مشکلات کشور در پیشگاه مردم حاضر شوند.

وی افزود:  تعصبات  قومی و محله ای نباید در انتخاب افراد تاثیر گذار باشد و مردم باید با احساس وظیفه و تکلیف و همچنین حرکت آگاهانه در راستای  شایسته گزینی از بین افراد قدم بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه با اشاره به وضعیت کنونی کارخانه فولاد آذربایجان و حساسیت این واحد بزرگ صنعتی در عرصه اقتصادی شهرستان میانه با اشاره به این موضوع که حاشیه سازی ها و ایجاد  اختلال در سیستم مدیریتی این کارخانه بعد از آرامش نسبی پیرامون مشکلات پیش آمده در بحث واگذاری به بخش خصوصی و تعویق افتادن حقوق و مزایای کارگران جایز نمی باشد، اظهار داشت: هر گونه مداخله در سیستم مدیریتی به منظور بهره برداری سیاسی و منافع شخصی، بار دیگر باعث برهم خوردن ثبات نسبی در این واحد بزرگ صنعتی و تاثیر گذار خواهد شد.

وی افزود: نیروها و کارکنان کارخانه فولاد میانه در حکم یک نیروی حراست، می بایست تمامی تحرکات و اقدامات  در جهت حاشیه کشاندن این مجموعه صنعتی را رصد کرده و از پیوستن به بازی هایی که بوی سیاسی کاری و منفعت طلبی می دهند؛ بپرهیزند.

حامدی آرامش نسبی حاکم در این کارخانه بزرگ صنعتی را در سایه اتحاد مسوولین شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: هر گونه اقدامی که منجر به متوقف شدن چرخه تولید این کارخانه شود، دود ناشی آن در مرحله اول به چشم کارگران خواهد رفت.

امام جمعه میانه همچنین ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد مسیح (ع) و سال نو میلادی در پایان از برگزاری چهارمین گردهمایی طلاب و فضلای شهرستان میانه در شهر  قم همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) خبر داد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *