هماهنگی و سرعت عمل ارگان ها ،نقش مهمی در کاهش تلفات جانی در زمان وقوع بحران ها دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا ، سومین مانور مدیریت بحران منطقه ای شرکت توزیع برق آذربایجان شرقی به میزبانی مدیریت توزیع برق شهرستان میانه و با حضور مدیر کل ستاد بحران استان آذربایجان شرقیو همچنین مدیر عامل شرکت توزیع برق استان روز سه شنبه 18 آذر در شهر میانه برگزار شد .

اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در جلسه پیش از برگزاری مانور مدیریت بحران شهرستان میانه در محل سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ،هنری فجر این شهرستان ، با اشاره به این موضوع که هماهنگی و سرعت عمل ارگانهای مختلف امدادی نقش بسیار مهمی در کاهش تلفات جانی دارد ،افزود : برگزاری مانور های بحران عامل امیدوارکننده در افزایش راندمان نیروهای امدادی است .

حیدری آزاد با اشاره به پراکندگی ساختمان های اداره برق با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان و  جایگاه ویژه آن  ، خواستار افزایش  امکاناتی همچون جرثقیل و بالابر و سایر ملزومات این اداره به منظور عملکرد بهتر در خدمات رسانی و مدیریت بحران شد .

وی همچنین وضعیت روشنایی ورودی های و نقاط پر تردد همچون مسکن مهر و مسیر بیمارستان خاتم الانبیاء و مسیر راهن آهن را نامطلوب عنوان کرد و خواستار رسیدگی و حل موارد فوق شد .

خبرنگار: سید بابک فنایی

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *