سرافراز، صدا و سیما را به خوبی می شناسد

مدیرکل امور مجلس صداوسیما گفت: رئیس جدید این سازمان کارشناس امور رسانه می باشد و صدا و سیما را به خوبی می شناسد.

به گزارش میانا، “سید محمدرضا میرتاج الدینی” در گفت و گو با خبرنگار سرویس سیاسی آناجبا اشاره به انتصاب رئیس جدید سازمان صدا و سیما گفت: انتصاب دکتر محمد سرافراز برای ریاست رسانه ملی، این رسانه را وارد یک دوره جدید و جهشی خواهد کرد.

وی افزود: داشتن تخصص و دانش لازم در امور رسانه، تجربه مدیریتی بعلاوه ویژگی های شخصیتی ایشان از جمله تعهد، مکتبی بودن، ارزش مداری، صاحب نظر در مسائل فرهنگی، سیاسی و بین الملل، مواردی است که باعث می شود تا آینده موفقیت آمیز و روشنی را برای رسانه ملی نوید دهد.

مدیرکل امور مجلس صداوسیما در ادامه گفت و گوی خود با خبرنگار آناج بیان کرد: تحول در عرصه های داخلی و بین المللی، تقویت جایگاه صدا و سیما در میان رسانه های جهانی، مخصوصاً در مصاف با امپراطوری رسانه استکبار از دیگر ویژگی های مدیریت جدید سازمان می باشد.

وی برنامه های سرافراز در کسوت ریاست سازمان صدا و سیما را اینگونه برشمرد: حرکت در مسیر ولایت و سیاست های کلان نظام امید بخش و آگاهی و اطلاع رسانی بر مسائل گوناگون و تعالی بخشی به فرهنگ جامعه با برنامه ریزی لازم برای نشر معارف اسلامی، اخلاق و ترویج زندگی اسلامی-ایرانی از دیگر برنامه های رئیس جدید سازمان صدا و سیما خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: برای ایشان که از خانواده جهاد و شهادت و مورد اعتماد رهبری معظم انقلاب است، آرزوی موفقیت روزافزون داریم.

دور روز قبل حضرت آیت الله خامنه ای طی حکمی با تقدیر از تلاشهای خستگی ناپذیر و دلسوزانه ی مهندس عزت الله ضرغامی، آقای محمّد سرافراز را برای یک دوره ی پنج ساله به ریاست سازمان صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *