سکوت دولتمردان در قبال کشتار شیعیان نیجریه/ آیا پیام تسلیت دادن میوه ممنوعه است؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، ارتش نیجریه در روز اخیر ده‌ها تن از شیعیان این کشور را به شهادت رسانده است. روز گذشته هم به منزل شیخ الزکزاکی رهبر شیعیان نیجریه حمله کرده و همسر و فرزندش و نیز چند تن از بزرگان شیعیان نیجریه را شهید کرده‌اند. در مورد خود جناب شیخ نیز معلوم نیست ایشان به شهادت رسیده یا بازداشت شده یا اینکه چه بلای دیگری بر سر ایشان آمده است!

جناب حسن روحانی مثل حادثه پاریس، صبح علی‌الطلوع پیام صادر می‌کند یا خیر اما تا این لحظه، خبری نیست که نیست! گویا جناب رئیس‌جمهور هنوز خواب تشریف دارند یا اینکه هنوز خبردار نشده‌اند یا شاید هم مطلع هستند اما احساس نیاز برای صدور پیام نمی‌کنند! بالاخره شیعیان سیاه‌ پوست نیجریه کجا و سفیدپوست‌ های بلوند چشم ‌آبی اروپایی کجا!

حالا البته ما صبرمان زیاد است. باز هم منتظر پیام یا واکنش آقای روحانی می‌مانیم! هرچند که خیلی خوش‌ بینانه کم کم داریم به این یقین می‌رسیم که جناب روحانی، اروپایی‌ها را انسان ‌تر از مسلمانان و شیعیان می‌داند. آن از پیامی که برای حادثه تروریستی لبنان چند ساعت بعد از پیام برای حادثه فرانسه و آنهم بعد از فشار افکار عمومی صادر شد و این هم از حادثه نیجریه که فعلاً سکوت اختیار کرده ‌اند!

 

انتهای پیام 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *