دیدار مدیران و اصحاب رسانه شهرستان میانه با حجت الاسلام احمدی میانجی+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، چند صباحی است که موضوع برگزاری جلسات و کلاس هایی با عنوان " گفتمان اعتقادی" در شهرستان میانه مطرح است.

ستاد و عوامل اجرایی و مشورتی جلسات گفتمان اعتقادی قصد دارند تا سلسله نشست هایی در موضوعات جریان شناسی مذاهب کلامی و اعتقادی، جهان بینی توحیدی در قرآن، مسائل دین پژوهی معاصر، نقد و بررسی وهابیت، سبک زندگی اسلامی و مهارت های زندگی توسط اساتید مجرب حوزه و دانشگاه؛ حجت اسلام والمسلمین دکتر محمود احمدی میانجی، دکتر سید وحید کاشانی و دکتر مسعود نورعلیزاده به منظور بالا رفتن سطح اعتقادی مردم، بخصوص جوانان برگزار نمایند.

گفتنی است سلسله جلسات نشست های گفتمان اعتقادی با هدف ارتقای سطح معلومات دینی و پاسخ به سؤال های اعتقادی برگزار می شود و شرکت در جلسات برای عموم علاقه مندان آزاد است.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه میانه نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تقدیر و تشکر از علمای میانه ای مقیم قم در شروع این حرکت، بر لزوم مشارکت و حضور جوانان در بر گزاری کلاس ها و جلسات هر چه پرشور تر این حرکت در کتابخانه عمومی امام زاده اسماعیل(ع) به منظور پر کردن خلا های اعتقادی در بین اقشار مختلف جامعه بخصوص جوانان  درشهرستان میانه تاکید کرد.

به همین منظور ظهر امروز شنبه ۲۱ آذر ماه، بنا به دعوت ستاد گفتمان اعتقادی، تمامی مدیران سایت های شهرستان میانه به منظور اطلاع و آگاهی از اهداف و برنامه ها و همکاری در جهت برگزاری هر چه بهتر این جلسات، با حجت اسلام والمسلمین دکتر محمود احمدی میانجی دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است تنی چند از مدیران سایت ها و نشریات به دلیل عدم حضور در شهر و عذر تقصیر در این جلسه حضور پیدا نکردند.

 

گفتمان اعتقادی میانه

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *