زمینه انتخابات آگاهانه باید در کشور فراهم شود/ اصلاحات یک شبه امکان پذیر نیست

به گزارش میانا به نقل از آن آناج ، فرماندار شهر تبریز در مراسم روز دانشجوی دانشگاه فنی و حرفه ای تبریز با بیان اینکه حرمت دانشجو باید در جامعه حفظ شود گفت: در طول تاریخ دانشجویان در مسائل جامعه تاثیر گذار بوده اند و اگر بخواهیم در یک کشور خرد ورزی و اخلاق مداری حاکم شود باید از دانشگاه ها شروع کنیم.

رحیم شهرتی فر به شهدای دانشجوی ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ اشاره کرد و افزود: ملت ایران در طول تاریخ سالهای پر رنج و سختی را پشت سر گذاشته اند و این تحرکات نشان دهنده آن است که اسلام خواهی همواره در راستای خواسته های ملت ایران وجود داشت.

وی تصریح کرد: بعد از حوادث ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ می بینیم که سمت و سوی مبارزات با تجربه و تکامل فکری مردم همراه است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: باید در کشور زمینه انتخابات آگاهانه فراهم شود و حضور مردم در انتخابات نیز همواره بسیار تاثیر گذار بوده است.

فرماندار تبریز نقش دانشجویان در انتخابات را بسیار تاثیر گذار دانست و افزود: در انتخابات پیش رو باید مشارکت ها مسئولانه بوده و هم دلی و هم بستگی را شعار خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران با مبارزات و تلاشهای فراوان در طول چندین دهه گذشته به شعار استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی دست یافته اند.

شهرتی فر به فعالیت های دولت تدبیر و امید اشاره کرد و افزود: سعی دولت بر این است که فعالیت ها جنبه قانونی داشته باشد ولی با این وجود اصلاحات یک شبه امکان پذیر نیست.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای رسیدن به شرایط توسعه به غیر از متکی شدن به مشارکت های مسئولانه و اخلاق مدارانه ،روش دیگری کارساز نیست.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *