جلوه های زیبای پیاده روی اربعین ۹۴ + تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، رخداد واقعه عاشورا در سال ۶۱ هجری به سان موجی است که از نقطه ای آغاز شد و با گذشت زمان هرچه بیشتر و با قدرت بیشتری به پیش می رود و در سطح جهان گسترش می یابد که راهپیمایی اربعین حسینی تنها نشان دهنده گوشه ای از این موج خروشان است و به تدریج آینده جهان و بشریت را رقم خواهد زد، چنانکه مقام معظم رهبری دراین باره فرمودند" 
« اولین جوشش‌های چشمه‌ی جوشان محبت حسینی – که شطّ همیشه جاری زیارت را در طول این قرن‌ها به راه انداخته است – در اربعین پدید آمد. مغناطیس پُرجاذبه‌ی حسینی، اولین دل‌ها را در اربعین به سوی خود جذب کرد؛ رفتن جابربن‌عبداللَّه و عطیّه به زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین، سرآغاز حرکت پُربرکتی بود که در طول قرن‌ها تا امروز، پیوسته و پی‌درپی این حرکت پُرشکوه‌تر، پُرجاذبه‌تر و پُرشورتر شده است و نام و یاد عاشورا را روزبه‌روز در دنیا زنده‌تر کرده است».

امسال نیز سیل مشتاقان حسینی پرشورتر از گذشته پای در مسیر عشق گذاشته و با رقم زدن جلوه های ویژه، شکوه و عظمت این حماسه را به نمایش گذاشته اند.

تصاویر زیر تنها بخش کوچکی از عشق و ارادت دوستداران و محبین خاندان عصمت و طهارات(ع) به سرور و سالار شهیدان است که  ثبت شده است.

 

۱

۲

۳

۴

۵

۶

۷

۸

۹

۱۰

۱۱

۱۲

۱۳

۱۴

۱۵

۱۶

۱۷

۱۸

۱۹

photo_2015-12-04_18-58-37

photo_2015-12-04_18-59-11

photo_2015-12-04_18-59-31

 

 

عکس: سید محمد علی حسینی

انتهای پیام/

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. اهل میانه

    با تشکر فراوان برادر ارجمند آقای حسینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *