وضعیت دارویی مطلوب است/مردم در خرید لوازم آرایشی دقت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از ایفدونا، پرستو صالحی هنر پیشه معروف و مطرح کشورمان اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت داروییکشور خوب است و نسبت به سال گذشته بسیاری از داروها کاهش قیمت داشته و یا قیمت ان ها ثابت مانده است.

وی گفت: درباره مصرف بی رویه دارو باید فرهنگ سازی شود و مردم نباید هنگام بیماری خود درمانی کنند که متاسفانه پزشکان نیز هیچ توصیه ای در این رابطه به بیمار نمی کنند.
این بازیگر در ادامه افزود:باید فرهنگ سازی موثری در زمینه مصرف دارو انجام شود و یکی از مشکلاتی که وجود دارد و مردم اصلا رعایت نمی کنند این است که بروشور داخل داروها را مطالعه نمی کنند تا نحوه مصرف و عوارض دارو ها را بدانند.
پرستو صالحی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه هنگام مراجعه بیمار پزشکان از بیمار در مورد بیماری سوالات کافی را ندارند گفت: وقتی بیماری به پزشک مراجعه می کند پزشکان باید اطلاعات کافی بیمار در مورد دارو ارائه دهند.
وی در ادامه در مورد مصرف و انتخاب لوازم آرایشی مناسب گفت: مردم در انتخاب لوازم آرایشی دقت داشته باشند و از هر مکانی به خصوص دستفروشان و مترو خرید نکنند چون عوارض بسیار زیادی بر روی پوست دارد.
لازم به ذکر است پرستو صالحی پرستو صالحی با نام اصلی الهام صالحی (متولد 9 ابان 1356 درتهران) بازیگر ایرانی است و هم اکنون در یک فیلم با عنوان ” شبهای شیراز” که در حال ساخت می باشد فعالیت دارد و در فیلم های سینمایی با عنوان” اعتراض”و” چشمهایش” همچنین در مجموعه های تلویزیونی”زیر آسمان شهر” و ” عینک آفتابی” و فیلم های تلویزیونی” آبی” و ” عروس و ملوس” بفعالیت هنری داشته است.

همچنین ببینید

امام جمعه میانه: سخت‌ترین توطئه‌ها را با دعای شهدا پشت سر گذاشتیم

امام جمعه میانه در آیین وداع با شهید گمنام، شهید را واژه‌ای مقدس و مورد …