راه اندازی مجدد پارکومترهای شهر میانه از نیمه دوم آذر سال ۹۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، مهدی مشایخی معاون فرماندار میانه روز دوشنبه درجلسه شورای ترافیک شهرستان با اشاره به راه اندازی مجدد پارکومترها از نیمه دوم آذر سال جاری، افزود: توقف بدون مجوز در محدوده پارکومترها به منزله توقف ممنوع بوده و جریمه و اعمال قانون خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر دوربین های نظارتی فعلی در سطح شهر، دوربین های جدیدی برای کنترل ترافیک خریداری شده و به زودی نصب خواهد شد، گفت: با رانندگان خاطی برخورد شده و صدور برگ جریمه انجام و به درب منازل ارسال خواهد شد.

مشایخی ایمن سازی بلوار زینبیه از طریق اصلاح هندسی، نصب تابلو و علائم هشدار دهنده و بازگشایی و ارتباط اتصال خیابان فرمانداری به جاده ترانزیت را از دیگر طرح های برشمرد که به زودی اجرا خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان میانه گفت: ساماندهی سرویس های مدارس از دیگر مصوبه های شورای ترافیک است که دراین راستا با رانندگان متخلف که بیش از ظرفیت خودرو اقدام به سوار کردن دانش آموزان می کنند، برخورد خواهد شد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی نیز در این جلسه گفت: ۵۸ دستگاه پارکومتر از سال ۹۳ با هدف مدیریت پارک حاشیه خیابان نصب شده که هرکدام هشت دستگاه خودرو را تحت پوشش قرار می دهند.

بهزاد واحدی افزود: به علت همکاری کمرنگ راهنمایی و رانندگی در راستای اعمال قانون مناسب، در راه اندازی پارکومترها توفیق حاصل نشده اما از نیمه دوم آذرماه سال جاری شاهد راه اندازی این پارکومترها با اعمال قانون خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۵۸ پارکومتر یاد شده در خیابان های امام(ره)، میانجی، بانک ملی، معلم، شیخ الاسلامی، مجدی نصب شده و همشهریان عزیز می توانند از روزنامه فروشی ها و سوپرمارکت ها کارت پارک را دریافت کنند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *