جام جهانی تکواندو-مکزیک : مبارزه با میزبان برای فینال با حضور فرزاد عبدالهی

به گزارش میانا به نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هجدهمين دوره مسابقات جام جهاني تکواندو در کلاس G2 با حضور هشت تيم برتر جهان، از عصر دیروز در شهر "كوئرتارو" مكزيك آغاز شده است.

در این رقابتها که در دو گروه و به صورت تیمی برگزار می شود، تیم ایران در گروه اول با کشورهای کره جنوبی، آلمان و ساحل عاج هم گروه است و در گروه دوم مکزیک، فرانسه، امریکا و روسیه قرار گرفته اند.

ایران در نخستین دیدار مرحله گروهي با ترکیب محمد باقری معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبداللهی، مهدی خدابخشی و هادی مستعان به عنوان ذخیره برابر ساحل عاج قرار گرفت و با نتیجه 17 بر 14 به برتری رسید.

سپس ملی پوشان کشورمان در دومین مسابقه به مصاف کره های مدعی رفتند. در این مسابقه فرزان عاشورزاده، علیرضا نصرآزادانی، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی و محمد باقری معتمد به عنوان ذخیره در ترکیب ایران قرار گرفتند و در نهایت به پیروزی 21 بر 19 دست یافتند.

اما ملی پوشان تکواندو در سومین و آخرین دیدار گروهی با ترکیب فرزان عاشورزاده، محمد باقری معتمد، مسعود حجی زواره، فرزاد عبدالهی، مهدی خدابخشی و علیرضا نصرآزادانی به عنوان تکواندوکار ذخیره 23 بر هشت تیم ملی آلمان را شکست دادند تا با سه پیروزی و 9 امتیاز کامل به عنوان صدرنشین گروه اول شناخته شوند.

تیم ملی به عنوان تیم اول گروه یک به دور دوم صعود کرد و کره جنوبی در رده دوم گروه قرار گرفت.

در گروه دوم مسابقات نیز، روسیه در جایگاه نخست قرار گرفت و مکزیک میزبان به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی راه یافت.

ایران عصر امروز با تیم دوم گروه دوم یعنی با مکزیک مبارزه می کند و کره به دیدار روسیه می رود.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *