از زمان و نحوه اطلاع رسانی در مورد هیئت نظارت بر اجرای برجام بی‌خبرم/همه چیز در این خصوص برعهده دبیرخانه شورای عالی امنیت است

به گزارش میانا به نقل از دانا ، تشکیل هیئت نظارت بر اجرای برجام از جمله شروط ۹گانه رهبر معظم انقلاب بود که وظیفه اجرای آن برعهده شورای عالی امنیت قرار گرفت.

 

با وجود اینکه بیش از یک ماه از دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل هیئت نظارت بر اجرای برجام می‌گذرد و دولت با معامله اورانیوم غنی‌شده و کیک زرد و همچنین جمع آوری سانترفیوژهای غیر فعال اجرای برجام را شروع کرده است.

 

اما هنوز مردم و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هیچ خبری از اعضا و ماهیت هیئت نظارت بر اجرای برجام ندارند و مسئولان این موضوع هم پاسخگو سوالات خبرنگاران در این خصوص نیستند.

 

در همین راستا عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای درخصوص تشکیل هیئت نظارت بر اجرای برجام و در پاسخ به این سوال که " چرا نمایندگان مجلس از اعضای هیئت نظارت بر اجرای برجام بی‌خبر هستند؟" گفت: اطلاع رسانی این موضوع بر عهده دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی است.

 

وی افزود همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه "دبیرخانه شورای عالی امنیت چه زمانی این موضوع را شفاف سازی خواهد کرد؟" گفت: من از زمان و نحوه اطلاع رسانی این موضوع بی‌خبر هستم و همه چیز در این خصوص برعهده دبیرخانه شورای عالی امنیت است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *