گرمسار؛ حوزه انتخابیه احمدی نژاد برای حضور در انتخابات مجلس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : 16 ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی مانده اما برخی گروه ها و جریان های سیاسی از 16 ماه پیش و تنها چند روز بعد از مشخص شدن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری، کار برای دست یابی به کرسی های سبز رنگ مجلس را آغاز کردند.

روند گوشه نشینی و دوری از فضای پرهیاهوی سیاست از سوی رئیس جمهور سابق کشورمان در شرایطی همچنان ادامه دارد که در نگاه اول رفتار و تحرکات وی اینگونه القا می کند که گویا تصمیم گرفته فعلا برای مدتی طولانی از دنیای سیاست فاصله بگیرد. این در حالی است که حلقه های اطراف رئیس جمهور سابق در حال تدارک برنامه های خود برای ورود به انتخابات سال آینده مجلس هستند.

این مسئله را هم از برگزاری جلسات یاران احمدی نژاد می توان به راحتی متوجه شد.  البته به نظر می رسد رئیس جمهور سابق کشورمان فعالیت های خود را این روزها به صورت چراغ خاموش انجام می دهد.

ماجرای لیست 150 نفره برای انتخابات مجلس و فعالیت در سایر استان ها و شهرستان های کشور نیز بر این مسئله صحه می گذارد. از سوی دیگر اما یاران احمدی نژاد هر کدام در گوشه ای در حال برگزاری برنامه های انتخاباتی خود هستند.

از همین رو به نظر می رسد که یکی از طیف های فعال در انتخابات سال آینده مجلس معطوف به احمدی نژاد و یاران سابق وی خواهد بود.

در این باره اما شنیده می شود احمدی نژاد در تلاش است تا از حوزه انتخابیه گرمسار برای انتخابات مجلس ثبت نام کند. این در شرایطی است که به نظر می رسد ترس از رد صلاحیت های احتمالی شورای نگهبان موجب شده تا احمدی نژاد پروژه بازگشت به قدرت خود را از طریق مجلس پیگیری کند.

بنابراین به نظر می رسد که در ماه های آینده و در شرایطی که هر روز به زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک تر می شویم، احتمال حضور احمدی نژاد و یارانش در این انتخابات بیشتر می شود.

دانا

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …