تنها راه خروج از مشکلات کشور حاکمیت تفکر بسیجی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت اسلام و السلمین حامدی امام جمعه شهر میانه در خطبه های نماز جمعه امروز ۲۹ آبان در جمع پرشور نمازگزاران با بیان این موضوع خیر و دنیا و آخرت انسان ها در عمل به دستورات دینی خلاصه شده است، افزود: جاهل کسی است که دیدن شرایط و وضعیت حاکم بر دنیا باز به ان اعتماد کند.

امام جمعه میانه با بیان این موضوع که کوتاهی در اعمال خیر و صالح  با علم به آخرت به عنوان سرمایه عمر در سایه ایمان در دیدگاه دین مبین اسلام، از آن به عنوان خسران بزرگ برای مومنان عنوان کرد و افزود: عدم آزمایش و امتحان افراد توسط مومن در باب دوستی و مشورت نشانه عجز و ناتوانی وی می باشد.

خطیب جمعه میانه بر لزوم حسن ظن در مراودات اجتماعی بین برادر دینی تاکید از آن به عنوان اصلی ترین ملاک سلامت روحی و روانی و عمل به فرمایشات دینی یاد کرد و افزود: این موضوع نسبت به انتخاب دوست باید با دقت و تفکر بیشتر همراه باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حامدی با اشاره فرا رسیدن هفته ایمنی و آمار بالای کشته ها و مجروحین در کشور، افزود: بسیاری حوادث رانندگی در سایه خطاهای انسانی به وقوع می پیوندد که بر لزوم توجه رانندگان و جایگاه ایمنی حمل و نقل می افزاید.

خطیب جمعه میانه با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، عمده وظیفه نیروهای بسیج در کشور را در سه محور اساسی عنوان کرد و افزود: مقابله با نفوذ دشمنان در سایه غفلت برخی از مسئولین نظام و توطئه های دشمنان می بایست جزو برنامه ها و اهداف اصلی بسیج در انجام امور قرار گیرد.

وی بر ورود نیروهای بسیج در خصوص مسئله مبارزه با آسیب های اجتماعی بخصوص در بحث اعتیاد تاکید کرد و افزود: خوشبختانه در هر عرصه ای بسیج ورود پیدا کرده شاهد موفقیت ها و پیشرفت های چشمگیر عملی و اقتصادی و  فرهنگی بوده ایم.

خطیب جمعه میانه همچنین بر لزوم پرهیز از شعار گویی و توجه ویژه مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون مشکلات محیط زیست کشور تاکید کرد.

امام جمعه با اشاره به عملیات های تروریستی در لبنان و فرانسه، این اقدامات وحشیانه در سایه حمایت های کشورهای غربی و اروپایی از گروه های تروریستی عنوان کرد و افزود: بی تفاوتی برخی عناصر شاخص و صنوف داخلی در حرکت دوگانه نسبت به اظهار همدردی با حادثه دیدگان لبنانی جای بسی تاسف و تامل دارد.

حامدی از استفاده بی رویه هیئت های عزاداری از خدمات آب و برق و گاز و اسراف در این خصوص انتقاد کرد.

وی همچنین با تقدیر و تشکر از برخورد نیرو انتظامی با مظاهر هنجار شکنی و بدحجابی با جامعه، زحمات صورت گرفته را کافی ندانست و بر برخورد قاطعانه در اجرای دستورات تاکید کرد.  

 

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *