مسابقات قرآن سپاه عاشورا برگزار می‌شود

به گزارش میانا به نقل از تسنیم ، سرهنگ پاسدار علی اصغری، با اشاره به برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن سپاه عاشورا، اظهار داشت: این مسابقات که در رشته‌های حفظ، قرائت، اذان و مفاهیم قرآن کریم صورت می‌گیرد، در راستای اشاعه فرهنگ قرآنی است که امیدواریم این مسابقات محملی برای رسیدن به آرمان‌شهری که قرآن کریم برای ما ترسیم کرده، باشد.

وی اشاعه فرهنگ قرآنی را بهترین ابزار برای مقابله با جنگ نرم استکبار جهانی دانست و خاطرنشان کرد: بی‌تردید آیات قرآنی بهترین پادزهری است که می‌تواند جنگ نرم رسانه‌های استکبار جهانی را که برای انحراف افکار، اذهان و قلوب نوجوانان و جوانان ما راه‌اندازی شده است را خنثی سازد، مشروط بر اینکه این فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شود و آیات الهی جامه عمل بپوشد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا، با بیان اینکه رمز موفقیت ما در دفاع مقدس اتکا به فرهنگ و تفکر قرآنی بود، تأکید کرد: اگر ما توانستیم در دفاع مقدس با استکبار جهانی تا بن دندان مسلح رویارویی کنیم بی‌تردید بدون اتکا به تفکر قرآنی و سلاح ایمان نمی‌توانستیم دشمنان را با شکست مواجه سازیم.

وی در پایان افزود: این مسابقات ۲۴ آبان ماه در سالن اجتماعات سپاه عاشورا برگزار خواهد شد که فینال این مسابقات نیز، در بهمن‌ماه در تهران انجام می‌پذیرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *