برخی کار فرهنگی در دانشگاه را با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته اند/غرب شروط خفت‌باری در فروش سوخت ۲۰ درصد گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا، برخی از مهم ترین سرفصل های سخنان مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

 

  * کار فرهنگی را در دانشگاه بعضی با کنسرت و اردوی مختلط اشتباه گرفته اند؛غربیها چه بهره ای بردند از اختلاط؟ اسلام انسان را شناخته که حکم حجاب و عدم اختلاط را داده است.

*کار فرهنگی باید دانشجو را متخلق، انقلابی، معتقد به آرمانها،دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت،بااعتماد بنفس و سرشار از امید و با فهم درست از موقعیت کشور تربیت کند؛ به جوانهای مومن و انقلابی میدان دهید.

*آمار داده اند که سرعت پیشرفت علمی ما در دنیا دو رتبه کم شده؛ این بد است، با این سرعت پیشرفت خیلی عقبیم؛ ما را سالهای سال عقب نگه داشته اند.

*آمریکا پیشرفت علمی را ۱۴۰سال از ما زودتر شروع کرده است.آن چیزی که چشم دنیا را خیره کرد سرعت پیشرفت ما بود؛ گفتند سرعت رشد علمی جمهوری اسلامی ۱۳ برابر سرعت رشد دنیاست.

*در تحقیقات علمی باید برای آینده نیازسنجی و محاسبه کرد. برخی می‌گفتند نفت داریم، چه نیازی به انرژی هسته‌ای است؟در قضیه‌ی فروش سوخت ۲۰ درصد، غربی‌ها شروط خفت‌باری گذاشتند.

*البته به نفع ما تمام شد و جوانان ما با زحمت خودشان آن را تولید کردند. زحمت عمده در غنی‌سازی،مربوط به تبدیل اورانیوم خام تا سطح ۲۰ درصد است.همین آنها را دستپاچه کرد.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

انتهای پیام/بخ

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *