حسین شریعتمداری: پس از نفوذ رسانه ای، براندازی نظام مطرح می شود

به گزارش میانا به نقل از "ناصرون " ، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در جمع اصحاب رسانه استان بوشهر گفت: شرایط ما در حال حاضر بسیار خطیر است، ما در حال گذر از مرحله سختی هستیم.

وی افزود: با نگاه به گذشته مشاهده می کنیم که ما داستان های بسیاری را پشت سر گذاشته ایم که دستاورد های بسیاری نیز برای ما داشته است و به گفته حضرت امام (ره)همواره باید خود را با گذشته مقایسه کنیم.

شریعتمداری اظهار کرد: اگر جمهوری اسلامی منافع دشمنان را به خطر نیانداخته است پس این اعتلاف ها برای چیست، این قدرت جمهوری اسلامی را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه هدف از نفوذ آسیب رساندن است، عنوان کرد: در جریان دستگیری اخیر عوامل نفوذ رسانه ای در کشور، خطر انفجار و کشتار نبود بلکه ماموریت نفوذ رسانه ای و هدف قرار دادن اعتقادات و ارزش های اصیل نظام اسلامی بود.

مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: موجودیت نظام سلطه با موجودیت نظام ما رابطه عکس دارد و موجودیت نظام ما را به خطر می اندازد.

وی یادآور شد: پس از  نفوذ دشمن، براندازی نظام مطرح می شود که که نمونه بارز تلاش برای براندازی را در فتنه ۸۸ مشاهده کردیم.

وی با اشاره به اینکه دو سطح برای نفوذ وجود دارد خاطرنشان کرد: که یکی در مراکز تصمیم گیری که اکثرا مدیران ارشد مملکتی هستند صورت می گیرد که نفوذ در آن بسیار مشکل است و دیگری در کانون های تصمیم ساز است که بیشتر در سطح مشاورینی وجود دارد که مشاوره می دهند و ترسیم خط می کنند.

حسین شریعتمداری خطاب به اصحاب رسانه بیان کرد: شما باید نگاهتان جلوتر از بقیه باشد و یکی از وظایف شما دیدبانی است، شما باید افق  پیشرو را بهتر از دیگران ببینید.

وی ادامه داد: ما باید هم نقشه راه دشمن را خوب بشناسیم و هم باید برای مقابله با آن نقشه مناسب داشته باشیم.

این روزنامه نگار اصولگرا ابراز کرد: یکی از راه های شناخت منافقین سخنانشان است، اگر دیدید از مسوولین فعلی و قبلی نظام سخنانشان با خط نظام زاویه دارد، مراقب باشید و بررسی کنید.

مدیر مسئول رزنامه کیهان در خصوص عوامل نفوذی رسانه ای خاطرنشان کرد: مسائل بطور روزانه از طریق این افراد و به سر پل ها می رسید و از طریق آنها به سرپل های محدودتر و بعد به لندن و بیروت منتقل می شد و پس از تصمیم گیری تیترهای هدف دار و شبکه ای منتشر می شد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *