استادیوم 5 هزار نفری میانه در حد استانداردهای AFC و به بهترین نحو ساخته شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : پورمهدی معاون عمرانی استانداری آذربایجانشرقی در بازدید از استادیوم 5 هزار نفری شهید جمشید سرانجام میانه به همراه سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی و خرده فروش شهردار میانه گفت : استادیوم 5 هزار نفری میانه در حد استانداردهای AFC و به بهترین نحو ساخته شده است.
وی افزود : تمامی استانداردها و ملزومات برگزاری رقابتهای بین المللی فوتبال در استادیوم رعایت شده است و شاهد برگزاری بین المللی و مهم کشوری در این استادیوم خواهیم بود.
پورمهدی تصریح کرد :  برای تجهیز امکانات داخلی این استادیوم بایستی بخش خصوصی مشارکت کرده و بسترهای لازم برای این امر از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان میانه میسر شود.
وی در ادامه بیان داشت :  استادیوم میانه با دارا بودن امکانات مناسب و فضای ورزشی میتواند بستر مناسبی برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی باشد و پایگاه قهرمانی در این استادیوم راه اندازی شود
معاون عمرانی استانداری آذربایجانشرقی در ادامه افزود : استادیوم 5 هزار نفری در فازهای بعدی به مجموعه بزرگ ورزشی میانه تبدیل خواهد شد و استخر ، سالن های ورزشی و دیگر امکانات در طرح توسعه جانمایی شده و حتی استادیوم فوتبال را میتوان به 15 هزار نفری افزایش داد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *