تخیلات ذهنی اصلاح طلبان علیه رسانه‌های اصول گرا/رهبر انقلاب در کدام نمایشگاه مطبوعات شرکت کردند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا، یک کانال تلگرام اصلاح‌طلب با نام مجمع اصلاح طلبان طی مطلبی به نقل از یک خبرنگار اصول‌گرا مطالبی را نقل کرده که در نوع خود جالب است.

 

در این مطلب که با عنوان "دم خروس دلواپسان برای عدم حضور در نمایشگاه مطبوعات بیرون زد" منتشر شده آمده است که  تحریم نمایشگاه مطبوعات از جانب رسانه های دلواپس که گمان میرفت برای اعتراض به عملکرد وزیر ارشاد باشد با افشاگری یکی از کارمندان روزنامه ای که در این مدت بیشترین فشار را نسبت به برجام بر دولت داشته است وارد فاز جدیدی شد.


در این مطلب ادعا شده که این کارمند که اصرار داشت اسمش فاش نشود تا در زمانی مناسب خود مصاحبه کند گفته که بعد از شکست این رسانه ها در مسأله برجام و تاییدی که توسط مقام معظم رهبری از برجام صورت گرفت مدیران مسئول این رسانه ها در جلسه ای شبانه که در منزل آقایی که بعدا اسمشان را فاش خواهم کرد تصمیم گرفتند رویکرد حمایت رهبری از رسانه ها را که در مساله برجام نیز تشکر کرده بودند به نوعی بولد کرده و نشان دهند که نظر رهبر با نظر این رسانه ها در برجام یکی بوده و شکست خود را جبران کنند.

 

البته ظاهرا نگارنده این مطلب تخیلات ذهنی خود را به یک خبرنگار روزنامه منتقد برجام نسبت داده و ادعاهای مطرح شده را بیان کرده؛ چرا که به گفته مسئولان تمام رسانه‌های انصراف دهنده از حضور در نمایشگاه مطبوعات امسال، این اعتراض یک اعتراض صنفی است که به خاطر عملکرد معاونت مطبوعاتی و هیئت نظارت بر مطبوعات صورت گرفته و مسائل سیاسی در آن دخیل نبوده است.

از سوی دیگر در این مطلب نوشته شده که قرار است رسانه های انصراف دهنده با طرح انصراف از نمایشگاه رسانه و با فشار بر افکار عمومی مبنی بر حزبی عمل نمودن وزیر ارشاد کاری کنند که مقام معظم رهبری را از شرکت در نمایشگاه رسانه و مطبوعات که هر ساله بازدید می نمودند منصرف نمایند تا بتوانند این عمل رهبری را برائت از رسانه های حامی دولت و اصلاح طلب جلوه دهند!


بیان مطلب فوق به خوبی نشان می دهد که نویسنده مطلب هیچ اطلاعی از نحوه برگزاری نمایشگاه و روال سال‌های گذشته آن ندارد چرا که رهبر انقلاب تا کنون در نمایشگاه های مطبوعات شرکت نکرده‌اند و به نوعی باید گفت که دم خروس و دروغگویی و اتهام زنی مجمع اصلاح طلبان علیه رسانه های اصول گرا به خوبی نمایان شد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *