راهپیمایی ۱۳ آبان در شاندرمن برگزار نشد + واکنش مسئولان

به گزارش میانا به نقل از ماسال نیوز،  راهپیمایی سیزده آبان روز مبارزه با استکبار جهانی در حالی صبح امروز در مراکز سیاسی کشور برگزار شد که در شاندرمن بسیاری از دانش آموزان و دلسوزان انقلاب از عدم برگزاری آن متحیر شدند.

در حالی که راهپیمایی سیزده آبان همه ساله در شاندرمن برگزار می شد امسال بدون اطلاع قبلی این راهپیمایی با برنامه شهر ماسال بصورت یکپارچه برگزار شد.

جهانسوز بخشی زاده عضو شورای اسلامی شهر شاندرمن در همین رابطه به خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی ماسال گفت: اگر شاندرمن به عنوان مرکز بخش سیاسی است مانند سالیان گذشته باید راهپیمایی در آن برگزار می شد.

وی افزود: در سطح شهر شاندرمن ۱۰ مدرسه غیرانتفاعی و دولتی وجود دارد و استعداد برگزاری یک راهپیمایی وجود داشته باشد. در سال گذشته که سیزده آبان با روز تعطیل همزمان شده بود بصورت رسمی راهپمایی برگزار نشد اما با وجود تعطیلی راهپیمایی برگزار شد.

این عضو شورای شهر تأکید کرد: راهپیمایی سیزده آبان در شاندرمن یک برنامه روتین بود و ما انتظار برگزار نشدن آن را نداشتیم و وقتی متوجه این قضیه شدیم شوک به ما وارد شد.

زهرا دانشجوی شاندرمنی حاضر در راهپیمایی ۱۳ آبان در ماسال نیز در همین رابطه به ماسال نیوز گفت: ما هر سال در راهپیمایی ۱۳ آبان شاندرمن شرکت می کردیم و از مسئولان شهرستان انتظار نداشتیم که راهپیمایی شاندرمن را برگزار نکنند.

محمود قاسم نژاد فرماندار ماسال نیز صبح امروز در همین رابطه به خبرنگار ماسال نیوز گفت: با توجه به اینکه امسال برنامه راهپیمایی برای سیزده آبان داشتیم و برنامه سیزده آبان بصورت تجمع نیست لذا در جلسه سیزده آبان تصمیم گرفتیم در یک شهر راهپیمایی برگزار شود.

انتهای پیام/

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *