توهین به حضرت زهرا (س) در دانشگاه آزاد مشهد

به گزارش میانا به نقل از صبح توس، فایلی صوتی از یکی از کلاس‌های درس صالحه نعمتی، استاد دانشکده تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد منتشرشده که در این کلاس، اقدام به توهین به حضرت زهرا و ایجاد شبهه در رفتار ائمه (ع) کرده است.

این استاد دانشگاه به بیان خاطره از روضه خانی یک روحانی برای حضرت زهرا اشاره می‌کند که از سوی انگلیسی‌ها تأمین مالی می‌شد.

وی در بیان این موضوع، ماجرای کوبیدن در به پهلوی حضرت زهرا (س) را کار انگلیس برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی می‌داند و ادامه می‌دهد: اعتقادات آنان از ما قوی‌تر است و خیلی کارها را انجام می‌دهند که ما انجام نمی‌دهیم.

استاد دانشگاه آزاد با اشاره به خانه‌نشینی امام علی (ع)، این اقدام را یک حرکت سیاسی دانست و خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شیعه گفته ۲۵ سال بنشین کنار، دستور است و ما نباید چرا بیاوریم! صاحب شیعه امام علی (ع) ۲۵ سال کنار نشسته، تو چه‌کاره‌ای که بگویی چرا؟

 نعمتی در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان که گفت سؤال پیش می‌آید و باید پرسید، گفت: سؤال پیش می‌آید ولی شیعه چرا ندارد! می‌گویند این پسر باید صلح کند و پسر دیگر در نصف روز کار را تمام کند! این چرا ندارد، باید اطاعت.

وی ادامه داد: کنار نشستن صاحب دین به خاطر بانو! عایشه بود، نصف بیشتر پیشرفت دین محصول ثروت حضرت خدیجه، محصول ثروت ابوبکر و محصول بخشی از درایت عایشه است، نمی‌توانیم چشمانمان را ببندیم!

این استاد دانشگاه آزاد با جسارت به حضرت صدیقه طاهره (س)، پا را فراتر می‌گذارد و با الفاظ زشت ایشان را خطاب قرار می‌دهد و می‌گوید: کی جرأت داشت حضرت فاطمه (س) زار و نزاری که احتمال زیاد هم سرطان کبد داشته! و در ۱۸ سالگی ۴ بچه قد و نیم قد داشته و رفته، کی جرأت داشته در را بکوبد به او؟!

وی با تکرار ادعای خود مبنی بر غیر صحیح بودن روضه حضرت زهرا (س)، اضافه می‌کند: شیعه‌ها نسبت به اهل‌بیت به‌خصوص حضرت زهرا (س) خیلی حساس‌اند؛ این جریان، جریان تفرقه بینداز و حکومت کن بود!

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *