تنبیه بدنی در مدرسه باز هم حادثه آفرید/ ضربه مغزی شدن دانش آموز بجنوردی+جزئیات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از دانا، همه ساله با آغاز سال تحصیلی خبرهای زیادی در خصوص تنبیه دانش آموزان توسط معلمان به گوش می رسد.

 

اگرچه قوانین آموزش و پرورش تنبیه بدنی دانش آموزان را جایز ندانسته و برای متخلفان از این قوانین مجازات هایی در نظر گرفته است، اما همچنان برخی از معلمان از این روش استفاده می کنند.

 

استفاده از تنبیه بدنی در روستاها به خاطر دور بودن و نبود اطلاع رسانی بیشتر رواج دارد که در ابتدای سال تحصیلی ۹۴ نیز یکی از معلمان در شهرستان بجنورد با زدن ضربه به سر دانش آموز  منجر به بروز حادثه‌ای ناگوار برای دانش آموز شد.

 

این دانش آموز ۲ روز بعد از اصابت ضربه به سرش دچار حالت تهوع و سرگیجه شده است که با پیگیری اولیای وی و تشخیص پزشکی قانونی این علایم ناشی از ضربه معلم به سر وی بوده است.

 

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اعتراض والدین کودک به آموزش و پرورش تنها به یک تذکر شفاهی به معلم انجامیده است؛ هرچند معلم در جواب والدین اظهار کرده است که اختیار دارم که دانش آموزان را تنبیه کنم.

 

خاطر نشان می شود سرگیجه و حالت تهوع از علائم اولیه ضربه سنگین به مغز و در صورت ادامه منجر به حالت های بی هوشی در فرد می شود.

انتهای پیام/ط

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *