ویسکی اسلامی وارد سفره های ایرانیان می شود!

به گزارش میانا به نقل از آناج، روزنامه انگلیسی"دیلی میل" خبرداد: « یک شرکت ایرانی که نامش و هویت مدیرانش افشا نشده توانست نمایندگی توزیع محصولات شرکت امریکایی «آرکای » که نوشیدنی موسوم به «ویسکی اسلامی » را تولید میکند اخذ نماید.

در همین رابطه نیز دولت آمریکا با یک قرارداد توزیع که در ماه سپتامبر ٢٠١۵ بین شرکت تولید‌کننده نوشیدنی «آرکای » و یک شرکت ایرانی منعقد شده، موافقت کرد. »

شرکت تولید نوشیدنی "ارکای" مدعی است نخستین ویسکی اسلامی (بدون الکل ) در سطح جهان را ازدسامبر ٢٠١١ تولید و عرضه کرده است. در تولید نوشیدنی آرکای که یک نوع نوشیدنی گازداراست، از افزودنی هایی استفاده شده تا طعم ویسکی معمولی و الکل دار را به خود بگیرد. 

قرار است آرکای یا ویسکی اسلامی در بطری های شیشه ای یک لیتری و به قیمت ۴٠ هزار تومان و قوطی هایی با حجم ٣٠٠ سی سی به قیمت ١۶ هزار تومان در بازار ایران عرضه شود.

شواهد نشان میدهد که عصر پسابرجام با هجوم کمپانی های غربی و جشن سرمایه داری وابسته که نقش نمایندگی منافع کمپانی های غربی در ایران را بر عهده خواهند داشت، همراه شده است.

در همین رابطه نیز رئیس جمهور حسن روحانی گفته است: «یکی ازمدیران معروف اقتصادی آمریکا ازمن می خواست دولت آمریکا را تشویق کنیم تا موانع پیش روی فعالیت شرکتهای آمریکایی در ایران رابردارد. »

به نظر می رسد که نفوذ اقتصادی با رویکرد مصرف گرایی شدید در جامعه ی ایران در حال شکل گیری بوده و به طور تدریجی، شرکت های خارجی با آرم نمایندگی عازم روزنه های اقتصادی و اجتماعی ایران می شوند.

ویسکی اسلامی نه تنها سر پوشی برای نفوذ اقتصادی بوده و چارچوب دانش بنیان سیستم اقتصادی ما را نابود خواهد کرد، بلکه در این فاصله، مهمترین هدف دشمنان، ذائقه ی ایرانیان است. اگر ذائقه ی ملتی تغییر یابد نفوذ فرهنگی هم محقق می شود.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *