افزایش سطح علم و آگاهی در بین کودکان و نوجوانان لازمه ورود به اجتماع می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جمع کودکان و نوجوانان شهرستان میانه به مناسبت هفته کودک، آموزش مهارتهای زندگی فردی و اجتماعی و مهارتهای علمی، فرهنگی و هنری را از امور کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان عنوان کرده از زحمات مسوول و کارکنان این کانون در راستای افزایش مهارتهای فرزندان شهرستان تقدیر نمود.

وی وجود ۱۲ هزار کتاب در مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میانه را فرصتی مغتنم برای فرزندان منطقه خوانده افزود: کودکان و نوجوانان شهرستان می توانند  از فرصت بوجود آمده در کانونها بهره لازم و کافی را ببرند.

وی بر تربیت جسمی و روانی کودکان و نوجوانان با پرداختن به ورزش در کنار تربیت علمی، آموزش و فرهنگی تاکید کرده افزود: تربیت فرزندان بعنوان مساله ای ماندگار و پایدار در دنیا مطرح بوده و نتایج مثبت و یا منفی آن به خود خانواده ها و جامعه بازخواهد گشت پس در گام اول باید اهمیت تربیت فرزندان سالم و صالح به خانوادها شناسانده شود تا پس از آن والدین بتوانند برای کسب مهارت های لازم اهتمام ورزند.

شکری فرزندان امروز را آینده سازان فردای جامعه عنوان کرده افزود: چه خوب است که با تربیت فرزندانی شایسته، سالم و صالح برای فردای جامعه آینده ای روشن و سرشار از نشاط، شادابی و موفقیت را رقم بزنیم.

در پایان مراسم به شرکت کنندگان کودک و نوجوان حاضر در مراسم هدایایی از سوی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میانه اهدا شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *