امام جمعه تبریز : جوانان و نوجوانان امروز در خطر تهاجم فرهنگی هستند

به نقل از فرهنگ عجب شیر ، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری شامگاه سه شنبه در جمع مردم شهید پرور عجب شیر با بیان اینکه در روز غدیر دین اسلام تکمیل شد خاطر نشان کرد : غدیر خم همواره با ولایت گره خورده و همه ما باید توجه لازم به این اصل مهم داشته باشیم.
وی افزود : اگر در جامعه ای بهترین قوانین و مقررات باشد ولی آن جامعه از نعمت رهبری بهره مند نباشد آن جامعه ناقص است.
رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) افزود: بهترین قوانین برای جوامع اسلامی قرآن است که عترت نیز مکمل آن میباشد و ما شیعیان به این مسئله مفتخریم که قرآن و عترت را درکنارهم قبول داریم.
وی با اشاره به اینکه ملت ها و جوامع مختلف در فاجعه منا به بی کفایتی مقامات آل سعود پی بردند ودیدند که آل سعود لیاقت اداره موسم حج را ندارد افزود : امیدواریم ملت ها ،دولت ها را مجبور کنند تا نسبت به تجدید نظر در رابطه با اداره حرمین شریفین اقدام کنند .
امام جمعه تبریز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری (حفظه الله ) گفت : هشدار رهبری باعث شد تا پیکر های مطهر حاجیان را باعزت به کشور بفرستند ، در واقع آل سعود با این حرکت عقب نشینی خود را اعلام کرد .
وی در بخش دیگر از سخنان خود با بیان اینکه ما باید به شیعه بودن وداشتن ولایت فقیه مفتخر باشیم افزود : خداوند متعال وجود ولایت فقیه را در ایران ارزانی داشت که بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی مردم کشور عزیزمان از این نعمت بزرگ بهره مند شوند.
آیت‌الله مجتهدشبستری ادامه داد : مردم ایران این حقیقت را درک کرده اند که وجود ولایت فقیه باعث آرامش و آسایش مردم شده است .
وی خاندان پهلوی را رژیم فاسد برشمرد و افزود : در ۸ سال دفاع مقدس رهنمودها و تدابیر امام خمینی (ره ) باعث شد تا ایران از این جنگ سربلند بیرون بیاید .
امام جمعه تبریز ادامه داد : بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) ، مدیریت وتدابیر مقام معظم رهبری و پشتیبانی مردم از ولایت فقیه باعث شد فتنه های بعد از انقلاب خنثی شوند .
وی در ادامه گفت : پکپارچگی مسئولین باعث میشود که مردم نیز با هم متحد شوند و برگزاری مراسمات ملی مذهبی به این امر کمک میکند تا مردم را به یکدیگر نزدیکتر شوند .
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بحران خشک شدن دریاچه ارومیه گفت : با اکثر وزیران در این رابطه صحبت هایی شده است و باید رییس جمهور به قول خود در این باره عمل کند وعملیات اجرایی این پروژه شتاب بیشتری به خود گیرد .
وی با بیان اینکه شهرستان عجب شیر بیشترین ضرر را از دریاچه ارومیه می بیند خاطر نشان ساخت : بحران دریاچه ارومیه فقط مختص یک استان نیست ، با خشک شدن دریاچه ارومیه چند استان دیگر نیز متضرر خواهند شد و حیات این استان ها به خطر خواهد افتاد .
آیت‌الله مجتهدشبستری در بخش پایانی سخنان خود گفت : جوانان و نوجوانان امروز در خطر تهاجم فرهنگی هستند و باید والدین مراقب فرزندان خود باشند تا مورد این حمله فرهنگی قرار نگیرند.
وی با درخواست از روحانی های محلات گفت : روحانی های محلات باید با برگزاری کلاسها و همایشهای روشنگری و بصیرتی نقشه دشمنان اسلام و کشور عزیزمان را نقش بر آب کنند .

انتهای پیام //

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *