فرمانده نیروی انتظامی میانه از کاهش ۲۰ درصدی سرقت درشهرستان طی سال جاری خبرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، سرهنگ هاشم شعفی در مراسم صبحگاه نیروهای انتظامی شهرستان میانه که اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان نیز حضور داشتند، با تبریک هفته ناجا به تمامی سبزپوشان عرصه امنیت کشور این هفته را فرصتی مغتنم برای بیان گوشه ای از فعالیتها و زحمتهای سبزپوشان ناجا عنوان کرد.

وی اظهارکرد: سبزپوشان ناجا، کسانی هستند که در جهت ایجاد امنیت برای مردم ایران و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی، پرچم سرخ شهادت را در زمان صلح نیز در دست داشته و همه ساله دهها نفر از همرزمان دلیر نظام در راه حفظ امنیت پایدار کشور و حفظ ارزشهای نظام جانشان را فدای انقلاب نموده و دهها نفر دیگر نیز نشان جانبازی دریافت می کنند.

سرهنگ شعفی امنیت موجود در کشور ایران  را با توجه به ناامنیهای موجود در کشورهای دیگر، امنیتی پایدار عنوان کرده که در سایه همدلی و همراهی کلیه نیروهای مسلح و سربازان گمنام امام زمان (عج) با پشتیبانیهای مقتدر  قوای سه گانه در کشور تحقق یافته و در سرتاسر جهان بی نظیر است.

وی با اذعان بر ایجاد امنیت مطلوب در شهرستان میانه که در سایه همدلی و تعامل ارگانهای امنیتی، نظامی و انتظامی ، دستگاه قضایی، دادستان، ریاست شورای تامین، تعامل ادارات و مدیریت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه حاصل شده است اظهار امیدواری کرد که امنیت موجود سبب رشدو ترقی هرچه بیشتر شهرستان شود.

فرمانده نیروی انتظامی میانه با ارائه گزارشی از عملکرد شش ماهه نیروی انتظامی در سال جاری افزود: در حوزه مبارزه با مواد مخدر با مد نظر قراردادن شبکه های توزیع موادمخدر خردو صنعتی نسبت به متلاشی نمودن چندین باند توزیع مواد مخدر اقدام نموده ایم که این روند با تقویت بیش از پیش پلیس مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرحهای ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده ادامه خواهد یافت.

وی با اشاره به افزایش چشمگیر میزان کشفیات مواد مخدر از جمله تریاک، حشیش، هروئین و شیشه در سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: در سال جاری ۵ فروشنده مواد مخدر و ۷۳۹ نفر معتاد دستگیر شده اند.

شعفی با بیان اینکه افزایش ۴۳ درصدی متوفیان درون شهری مهمترین نگرانی شهرستان به شمار می رود افزود: تصادفات برون شهری  با کاهش ۳۱ درصدی متوفیان روبروست  همچنین تعداد خودروهای متخلف موقف شده در سال جاری ۵۳۳ دستگاه و موتورسیکلت ۷۳۷ دستگاه می باشد.

وی با اشاره به برقراری ۱۲۶ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ در ۶ ماهه سال جاری از تشکیل پرونده برای ۶ ۵۴۷ تماس خبرداده افزود: در شهرستان میانه با کاهش ۳۶ درصدی شرارت ، افزایش ۱۹ درصدی نزاعهای فردی و ۳۳ درصدی نزاعهای دسته جمعی روبرو هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی میانه از امنیت فضای مجازی در شهرستان با راه اندازی پلیس فتا که مرزبان جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی است خبرداده افزود: در هفته ناجا شاهد افزایش خدمات دفاتر پلیس ۱۰+ هستیم  همچنین مجوز فعالیت مجدد یک آموزشگاه رانندگی در شهرستان صادر شده است.   

در این مراسم از ۲۰ نفر پرسنل ساعی و نمونه شهرستان میانه با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.       

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *