پایان بی‌نتیجه سومین جلسه انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر میانه+ عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه ۱ مهر ماه سومین جلسه انتخاب هیئت رئیسه شورای اسلامی دور چهارم شهر میانه برای سومین سال، با غیبت مجدد ۴ عضو بی نتیجه ماند.

دو جلسه پیشین نیز با بی اعتنایی این ۴ عضو و غیبت در جلسات در حالی که اجماع برای انتخاب هیئت رئیسه جدید وحود داشت، بی نتیجه مانده بود.

 جلسه امروز که به دعوت حمید شکری فرماندار میانه قرار بود تشکیل شود با حضور مهدی مشایخی معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار به جای وی در محل شورای اسلامی شهر میانه به ترکیب ۵ نفره حیدر رجبی – مجید میعاد – احد یوسفی – جعفر شاهمحمدی و افضل حسینخانی باز همانند جلسات پیشین با غیبت حافظه شیخ الا سلامی – بهمن نعمت زاده – اقبال محمد حسینی و اسلام صدری با صورتجلسه ای مبنی بر غیبت این اعضا به کار خود پایان داد.

قنبری مسئول امور شوراهای فرمانداری ویژه شهرستان میانه در پاسخ به سوال خبرنگار میانا مبنی بر این موضوع که آیا ترکیب هیئت رئیسه قبلی هم اکنون دارای وجاهت قانونی هستند یا نه !؟ گفت: بدون شک از تاریخ ۱۲ شهریورماه هیئت رئیسه قبلی هیچ گونه وجهه قانونی ندارد.

وی افزود: سعی خواهیم کرد جلسه ای در طی چند روز آتی مجدداً با دعوت از اعضا برگزار گردد و اگر باز این غیبت تکرار شود موضوع در خصوص عدم حضور این ۴ عضو در جلسات در هیئت اختلاف استان رسیدگی و در مورد آن تصمیم گیری خواهد شد.

گفتنی است ۴ عضو شورای اسلامی شهر میانه بعد از ۱۲ شهریورماه اقدام به اخذ مرخصی کرده اند که بنا به گفته کارشناس مربوطه در فرمانداری این کار غیر قانونی می باشد.

 

پایان بی‌نتیجه سومین جلسه انتخاب هیئت‌رئیسه شورای شهر میانه

 

 

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *