ترکیب شورای راهبردی اصلاح طلبان استان آذربایجان شرقی مشخص شد

به گزارش میانا به نقل از آناج، نتایج انتخابات شورای راهبردی اصلاح طلبان استان که در همایش فعالین مستقل این جناح برگزار شده بود مشخص شد.

شورای راهبردی از ۲۱ گروه و صنف تشکیل شده و تصمیم گیری های استانی درباره انتخابات مجلس دهم توسط این شورا نهایی خواهد شد.

منتخبین شورا به نسبت صنف مربوطه به شرح ذیل می باشد: روحانیت : ناصر خدایاری، ایثارگران: قره باغی، اساتید دانشگاهی : بهرام سرمست، فرهنگیان : خانم کلیبری، بانوان :حمیده بردباری، جوانان : رحیم پور، ورزشکاران : دکتر نیکو خصلت، هنرمندان : پویا امجدی، مهندسان : عیسی اسدلو، پزشکان : دکتر علیزاده، اصحاب رسانه : حسین رحیمیان، وکلا دادگستری : مرزوقی، کشاورزان : بانان، بازنشستگان : تاری، مدیران : ١- شاهدی ٢- حسینی، فعالین اقتصادی : ١- نیک ٢- پوراظهری، شهرستان : ١- آریامنش ٢- محسن رحیمیان ٣- تورج اسماعیل زاده

حضور چهره هایی همچون شاهدی، حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی، سرمست مدیرکل سیاسی استانداری در دوران اصلاحات، محسن رحیمیان فرماندار بناب در دوران اصلاحات نشان دهنده عزم جدی اصلاح طلبان برای نقش آفرینی انتخابات آتی می باشد. این درحالی است که سایه ی افرادی مثل سبحان اللهی و دکتر جبارزاده بر این شورا سنگینی خواهد کرد.

نکته ای که در این ترکیب قابل توجه می باشد اینست که علی رغم تاکیدات محسن حاجی مبنی بر اجماع و وحدت، کارگزاران و گروههای مختلف اصلاح طلب عامل اصلی انشقاق بین شورای راهبردی اصلاح طلبان و تشکل های دیگر خواهد بود.

همانطور که قبلا اشاره شده بود، طیف تاثیرگذار دیگری هم به لیدری عبدالعلی زاده فعالیت های خود را به صورت جدی آغاز کرده است . اما در اجرا و برخی از رویکردها، زوایای بسیار تاثیرگذاری با ترکیب شورای راهبردی اصلاح طلبان دارد. با این وضع، باید منتظر اجماع یا عدم اجماع اصلاح طلبان بود.

مصداقی که می توان بر عدم ناسازگاری دولتی ها با شورای راهبردی تصور کرد اینست که بهرام سرمست از آغاز شروع بکار دولت تدبیر، تا به حال سرگردان گمانه زنی ها می باشد.

البته حضور حسینی در شورای راهبردی شاید حلقه ی وصل دولت با اصلاح طلبان شود. یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود مدعی شد، حسینی خبر از انتشار لیست حامیان دولت در ماههای آتی داده است.

حضور یک خبرنگار در کارگروه بانوان شورا نکته ی دیگر این انتخابات بود. منتخب کارگروه جوانان شورا یعنی رحیم پور، همان فردی است که با خبرنگار آناج برخورد فیزیکی کرده و تحمل حضور رسانه ی منتقد را نداشت.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *