دولت منابع چشمگیری برای رونق تولید اختصاص می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی میانه با هدف بررسی وضعیت موجود و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی برای استفاده از منابع دولتی نیازمند مجموعه ای از بازدیدها و بررسی هاست.

وی توسعه و رونق اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی را سبب اشتغالزایی بیشتر عنوان کرد و افزود: هدف دولت از کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی، رونق بخشی به تولید و اشتغال در دوره پساتحریم است.

شکری، حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان را سبب توسعه این واحدها عنوان کرد و گفت: با توجه به ارزیابی های موجود، واحدهایی هستند که به شرط حمایت، از ویژگی صادرات محصولات تولیدی خود به کشورهای همسایه برخوردارند.

فرماندار میانه اظهار کرد: جمع بندی بازدیدها و بررسی ها نشان از این دارد که واحدهای موجود به طور عمده با مشکل سرمایه در گردش مواجه هستند.

شکری در خصوص فعالیت برخی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی میانه به کاری غیر از تولید و صنعت ابراز کرد: برخی از این واحدها خلع ید شده و به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار خواهد شد و برخی نیز مسیر قانونی خود را برای خلع ید طی می کنند. 

وی رفع مشکلات اداری، مالیاتی، بیمه و هماهنگی با ادارات خدماتی را از مهمترین اقدامات حمایتی دولت عنوان کرد و افزود: این حمایت ها برای این است که این واحدها فعال شده و بتوانند به پرداخت بدهی های خود در ضمن فعالیت اقدام کنند.

فرماندار میانه، تشکیل کمیته تسهیل سرمایه گذاری برای انجام تمام امور اداری، در اختیار قرار دادن تمامی ظرفیت های شهرک های صنعتی، اعطای تسهیلات بانکی و معرفی و پیشنهاد فرصت های سرمایه گذاری شهرستان را از اقدامات مهم برای حمایت از سرمایه گذاران برشمرد و تاکید کرد: در این شهرستان هیچ گونه محدودیتی برای سرمایه گذاری نداریم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *