همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاههای شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : همایش مشترک ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان رده های مقاومت بسیج در مسجد ابوالفضل(ع) شهرستان میانه برگزار شد.

   مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به اینکه هدف از این همایش حفظ وحدت و انسجام بیشتر بین مساجد و پایگاه ها جهت جذب حداکثری جوانان است، روحانیون را پدران معنوی مساجد خوانده و پایگاه ها و مساجد را مأمنگاه جوانان از حملات فرهنگی دشمن قلمداد کرد.

   حجت الاسلام حسن امیرنژاد شهدا را تربیت یافتگان مکتب علوی و مساجد دانست و با اشاره به هجمه های شدید ضد فرهنگی دشمن، بر لزوم استفاده حداکثری از تمامی فضاهای فرهنگی علی الخصوص پایگاه ها و مساجد تاکید کرد و گفت: اگر نتوانیم با برنامه ریزی صحیح و رفتار مناسب، جلب این سنگرها کنیم بی شک مورد هدف گلوله های ضد ارزشی دشمن قرار خواهند گرفت و جذب ظواهر زیبانما و فریبنده فرهنگ غربی خواهند شد.

    وی با تاکید بر اینکه دشمن از تمامی ابزارهایش برای جایگزینی فرهنگ غربی به جای فرهنگ اسلامی استفاده می کند، ماهواره را مهمترین ابزار آنان دانسته و تصریح کرد: ترویج خیانت، خشونت، قتل و غارت، بی بندوباری های جنسی، بی قیدی در بین همسران، بی احترامی به والدین، ترویج خودپرستی، شیطان پرستی، مدگرایی و ده ها معضل فردی و اجتماعی از اثرات گرایش به تماشای کانالهای ماهواره ای است.

 

همایش ائمه جماعت شهرستان میانه

DSC00583

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *