تک صدایی در مسئله برجام در شرایط کنونی کشور ضروری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی امروزجمعه ۱۳شهریورماه با اشاره به حکمت ۳۷۰ نهج البلاغه خاطر نشان کرد: امیرمومنان علی(ع) می فرمایند : اى مردم از خدا بترسید، هیچ کس بیهوده آفریده نشد تا به بازى پردازد، و او را به حال خود وانگذاشته ‏اند تا خود را سرگرم کارهاى بى‏ارزش نماید، و دنیایى که در دیده‏ها زیباست، جایگزین آخرتى نشود که آن را زشت مى ‏انگارند، و مغرورى که در دنیا به بالاترین مقام رسیده، چون کسى نیست که در آخرت به کمترین نصیبى رسیده است. 


حجت الاسلام حامدی با اشاره به روز سه شنبه ۱۷ شهریور ماه خاطر نشان کرد: جنایت رژیم ستمشاهی در جمعه سیاه برگ سیاهی در تاریخ رژِم ستم شاهی باقی است و سالروز قیام ۱۷ شهریور نقطه عطفی در حرکت انقلابی مردم بود.


وی همچنین با اشاره به نامگذاری این روز به روز مبارزه با بی سوادی تصریح کرد : به هیچ عنوان مناسب نیست در دین اسلام که تاکید بسیاری بر سواد آموزی از بدو تولد تا اتمام عمرش دارد یک مسلمانی هنوز بی سواد بماند.

خطیب جمعه میانه با اشاره به روز چهارشنبه ۱۸ شهریورماه برابر با ۲۵ ذی القعده به عنوان دحوالارض خاطر نشان کرد : این روز یکی از روزهای با عظمت در اسلام و احیاء و عبادت و شب زنده داری و روزه گرفتن در این روز بسیار حائز اهمیت و همچنین دارای اجر اخروی است.

امام جمعه میانه با اشاره به ۱۹ شهریور ماه سالروز وفات آیت الله سید محمود طالقانی اولین امام جمعه تهران در سال ۱۳۵۸ بیان کرد : وی ابوذر زمان بود که قبل از انقلاب خدمات بسیاری را در کارنامه خود دارد.

حجت الاسلام حامدی امام جمعه میانه در ذیل بیانات مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان رهبری در روز پنج شنبه خاطر نشان کرد : پای متجاوز بایستی قطع شود.

وی همچنین در این خصوص با اشاره به لزوم عدم حاشیه سازی در حول مساله برجام خاطر نشان کرد: در موقعیتی هستیم که بایستی همه کشور در قبال مساله برجام تک صدا باشند.

امام جمعه میانه همچنین با اشاره به واقع شدن درسالی که سال انتخابات است و حساسیت ویژه ای دارد تصریح کرد : عرصه انتخابات نباید عرصه ی بحث های بی فایده ی جناحی باشد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *