خیرین بسترساز رسیدن به افق تعالی نظام در حوزه آموزش هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : اسفندیار صادقی درآیین افتتاح دبستان صفایی در روستای قواق عمولر از توابع بخش مرکزی میانه گفت: این روستا با 75 نفر جمعیت  و 25 خانوار  فاقد مدرسه بود که در سال گذشته 3 دانش آموز در مقطع ابتدایی در منزل یکی از اهالی مشغول درس خواندن بودند که امسال با کمک خیر محترم آقای بهنام صفایی کانکسی با هزینه 120 میلیون ریال به نام زنده یاد محرم صفایی جهت استفاده دانش آموزان به این روستا اهداء شده و امروز با حضور معاون استاندار و فرماندارویژه شهرستان میانه، خیرین مدرسه ساز ، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولین به بهره برداری رسید.
وی اظهارکرد: طی هفته آتی نیز مدرسه ای چهارکلاسه توسط خیر بزرگوار دکتر افتخارنژاد در روستای حلاج سفلی به بهره برداری خواهد رسید.
صادقی با تقدیر از خیرین مدرسه ساز شهرستان گفت: امیدواریم این خیرین همواره ما را در حوزه آموزش و پرورش یاری کنند زیرا خیرین مدرسه‏ساز با برافروختن شمع دانش در هر کلاس درس، صدها فرد را می‏سازند و این افراد هستند که فردای کشور و جامعه را می‏سازند. 
وی ضمن سپاسگزاری از این کار خیر و خداپسندانه افزود: کارهای خیر بر اساس اعتقادات انسان صورت می‌گیرد و انسان‌هایی که کار خیر انجام می‌دهند بر پاداش آنان از سوی خداوند افزوده می‌شود.
دراین مراسم از بهنام صفایی با اهدای لوحی تجلیل شد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *