فرماندار میانه:کارکنان و کارگران فولاد از کار بیکار نخواهند شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا : اسماعیل حیدری آزاد معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان میانه با اشاره به دغدغه مسئولین شهرستان در خصوص نگرانی جامعه کارگری شرکت فولاد آذربایجان به جهت واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی ، افزود : طبق توافقات و مصوبات شورای تامین شهرستان ، به هیچ عنوان ، کارکنان رسمی و کارگران پیمانکار طرف قرار مستقیم در بحث واگذاری کارخانه فولاد آذربایجان به بخش خصوصی از کار ، بیکار نخواهند شد .

فرماندار میانه بر ایجاد و ثبات شغلی در مجموعه فولاد آذربایجان تاکید کرد و اظهار داشت : در حال حاضر 241 نفر کارکنان رسمی و 330 نفر کارگران شرکت های پیمانکاری که بصورت مستقیم با  مجموعه فولاد همکاری دارند ، همچنان بکار خود ادامه خواهند داد .

حیدری آزاد در خصوص تعیین و تکلیف 250 نفر از قبولین آزمون استخدامی طرح احیا این مجموعه نیز خاطرنشان کرد : این افراد بصورت اولویت بندی شده با شروع بکار این فاز از سال آینده، بلا استثناء شروع بکار خواهند نمود .

وی از حمایت شورای اداری شهرستان بمنظور افزایش راندمان و تولید کارخانه فولاد آذربایجان در راستای اشتغال زایی این واحد صنعتی خبر داد و افزود: طرح توسعه شرکت فولاد بزودی با ظرفیت 780 تن شمش فولادی فعالیت خود را آغاز خواهد نمود .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *