فردوسی پور پیشنهاد یک میلیارد تومانی را رد کرد!

به گزارش میانا به نقل از دانا، اسکندر کوتی، مجری قدیمی تلویزیون دیشب مهمان برنامه خندوانه بود و به سوالات رامبد جوان پاسخ داد. در اواخر حضور کوتی در برنامه، رامبد جوان از او خواست تا به عنوان پیشکسوت، از عادل فردوسی پور بخواهد به خندوانه بیاید.

پاسخ کوتی اما حیرت انگیز بود، او ضمن آنکه از عادل خواست به این برنامه بیاید، گفت: یک بار به من گفتند که از فردوسی پور بخواهم سه روز و هر روز دو ساعت، مجری یک برنامه باشد، آن ها برای این سه روز یک میلیارد تومان به مجری برنامه ۹۰ می دادند، اما عادل این پیشنهاد را رد کرد.

 رامبد جوان بسیار مشتاق است که عادل فردوسی پور را به برنامه خندوانه دعوت کند. این موضوع اما هیچ گاه علنی اعلام نشده بود تا اینکه روز گذشته، رامبد به همراه حاضرین برنامه و اسکندر کوتی از عادل خواستند تا به این برنامه بیایند.

 

جوان گفت بارها مخاطبان برنامه از من پرسیده‌اند که چرا عادل فردوسی‌پور را دعوت نمی‌کنید، من بارها عادل را دعوت کرده‌ام اما او نپذیرفته که به برنامه‌ی خندوانه بیاید. رامبد جوان روبه دوربین از عادل فردوسی پور خواست که در این برنامه حاضر شود. اسکندر کوتی هم گفت که مردم عادل فردوسی‌پور را دوست دارند و ختما باید به این برنامه بیاید.

گفتنی است فردوسی پور پیش از این یک بار در برنامه «گوشه دل تهرون» در ورزشگاه آزادی مهمان مجری دوست داشتنی خندوانه بوده و رامبد جوان هم یک بار همراه با سروش صحت و حبیب رضایی در برنامه ۹۰ حضور داشته است.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *