۲۲ طرح عمرانی در شهر میانه و بخش مرکزی شهرستان به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، از این تعداد ۱۵ پروژه در بخش مرکزی میانه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیاردو ۳۹۱ میلیون ریال و ۷ پروژه در شهر میانه با اعتبار ۱۲۶ میلیاردو ۹۵۲ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

پروژه های عمرانی میانه شامل احداث شبکه ۴۰۰ ولت هوایی در نقاط روستایی، نیرو رسانی به مسکن مهر تعاونی شماره ۵ و ۷ و جدید، احداث پست هوایی، احداث خط ۴۰۰ ولت هوایی با جایگزین کابل خود نگهدار می باشد که اعتبار این طرحها از محل اعتبارات ملی بوده و از سوی شرکت توزیع برق اجرا شده و به بهره برداری رسید.

بهسازی و نوسازی مساکن روستایی به تعداد ۶۴۷ واحد از محل تسهیلات بانکی و مردمی از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، حفر ۳ حلقه چاه جدید و اجرای خط انتقال در شهر میانه از محل اعتبارات استانی، اجرای خط انتقال جاده ترانزیت از سوی شرکت آب و فاضلاب از دیگر طرح هایی بود که در شهر میانه با حضور مسوولین شهری و محلی به اجرا رسید.

پروژه های بخش مرکزی نیز شامل برق رسانی به روستای کوهستانق، احداث خط ۲۰ کیلو ولت روبروی پست آیدوغموش، اجرای جدول گذاری و آسفالت روستای کلوچه خالصه، اجرای فاز دوم طرح هادی روستای طوق، اجرای آسفالت فاز دوم روستای گونلو، اجرای پل روستای اسلام آباد، پروژه های عمرانی دهیاریهای بخش مرکزی، ساماندهی محوطه مقابل ساختمان شهرداری آچاچی، اجرای عملیات خاکی و یک لایه آسفالت ورودی شهر آچاچی بود که در این روز به بهره برداری رسید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه به همراه مسوولین محلی و شهری در بخش مرکزی پروژه های دیگری از جمله آسفالت، جدول گذاری معابر و کوچه های سطح شهر آچاچی، فضای سبز در داخل شهرآچاچی، ساختمان علائم و ارتباطات میانه، بازسازی سالن ورزشی ایستگاه میانه، بازسازی ساختمان پانل و بازدید و نماسازی داخلی نمازخانه ایستگاه را افتتاح نمودند.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *