بهره مندی ۹۵ درصد روستاهای شهرستان میانه از نعمت گاز تا دو سال آینده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، در جریان سفر امروز اسماعیل جبار زاده استاندار آذبایجان شرقی و هیئت همراه به شهرستان میانه مراسم بهره داری از پروژه ی گاز رسانی به ۳۷ روستای بخش کندوان برگزار شد .

پور مهدی عمرانی استاندار با بیان این موضوع با افتتاح این طرح ها ۶۴درصد خانوارهای روستایی شهرستان میانه از نعمت گاز بهره مندخواهند شد، افزود: این طرح با ۱۳۲ کیلومتر حجم شبکه ۱۰۰۰ خانوار روستایی را تحت پوشش خود قرار خوهد داد .

معاون عمرانی همچنین با کلنگ زنی پروژه گازرسانی به ۳۶ روستای دیگر بخش کندوان شهرستان میانه، اظهار داشت: این پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان؛ ۲هزار و ۷۰۰ خانوار را در ۱۸۸ روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره مند خواهد ساخت .

وی با بیان این موضوع که متوسط بهره مندی جمعیت روستایی استان از نعمت گاز ۸۷ درصد می باشد خاطرنشان کرد: امیدواریم با اتمام پروژه های مذکور درصد بهره مندی شهرستان میانه از نعمت گاز تا دوسال آینده به بالای ۹۵ درصد برسد .

پورمهدی از افتتاح ۸۳۳ پروژه ی عمرانی به مناسبت هفته دولت در سطح استان آذربایجان شرقی خبر دارد که ۶۰ درصد آن ها در روستاها بوده است .

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *