ماراتن شکایت‌های انحرافی‌ها ; سکانس پایانی احمدی‌نژادی‌ها

به گزارش میانا به نقل از  خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ در دو سالی که از عمر دولت احمدی نژاد گذشته است، گفته می شد رئیس دولت گذشته تصمیمی برای حضور در عرصه سیاست و اظهار نظر ندارد اما هر چه به روزهای انتخابات پایان سال نزدیک می شویم شاهد تحرکات سیاسی و شعله ور شدن رسوم گذشته این دولت هستیم. یاران احمدی نژاد این بار نیز با ادعای داشتن سند، مسئولان دولت روحانی را نشانه گرفته اند تا با ترساندن آنها از داشتن اسنادی مبنی بر تخلف اعضای دولت یازدهم، در ترکیب مجلس آینده تاثیر بگذارند و اجازه ندهند مجلس دهم ترکیبی معتدل و با فاصله از یاران احمدی نژاد تشکیل شود. اما این بار روش گذشته دولت نهم و دهم با کلید واژه «بگم  بگم» با شکست مواجه خواهد شد چرا که اعضای دولت تدبیر و امید قصد ندارد در مقابل این تهدید ها دست خود را بالا ببرند بلکه می خواهند روش احمدی نژادی ها را در مقابل خودشان اتخاذ کنند تا این بار بازنده بازی آنها باشند.

موج جدید از بگم بگم ها

در یک ماه گذشته شاهد تحرک جدیدی از سوی اعضای دولت گذشته در مقابل مسئولان فعلی هستیم. بعد از آنکه معاون اول و معاون اجرایی احمدی نژاد بازداشت شدند، یاران دولت نهم و دهم به این سمت رفتند که دولتی های فعلی را نیز متهم به فساد و تخلف کنند بر همین اساس، احمدی نژاد شخصا از معاون اول رئیس جمهور شکایت کرد. به گفته سید عادل حیدری، وکیل احمدی نژاد موضوع این شکایت افترا و نشر اکاذیب علیه اسحاق جهانگیری که بیشترین اتهامات را به دولت های نهم و دهم وارد کرده است. با وجود این توضیحات هنوز مشخص نیست که رییس دولت دهم از کدام سخنان معاون اول دولت یازدهم شکایت کرده است.

همچنین بعد از آنکه مصطفی پورمحمدی که تجربه کار با یاران احمدی نژاد را در وزارت کشور داشت از تخلفات مشایی سخن گفت، با شکایت رئیس دفتر رئیس دولت گذشته قرار گرفت. وزیر کنون دادگستری که زمانی مسئولیت سازمان بازرسی کل کشور را بر عهده داشت در اظهارات  اخیر خود عنوان کرده که مشایی نقش قابل توجهی در فساد سه هزار میلیاردی داشته در حالی که این مطلب صحت نداشته و مصداق افترا و نشر اکاذیب است.

اما گام سوم یاران احمدی نژاد شکایت از رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست جمهوری بود. اشرفی اصفهانی بعد از بازداشت حمید بقایی از ابعاد تخلفات معاون اول رئیس دولت سابق در امور اجرایی گفت که واکنش بقایی را به دنبال داشت. او که چند وقتی است در بازداشت به سر می برد از اینکه ابعاد تخلفاتش رسانه ای شده دست به شکایت زد.

پایان بگم بگم های احمدی نژادی ها

 عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت  با اشاره به شکایت های اخیر دولت گذشته نسبت به دولت فعلی گفت: این شکایت ها در نهایت باعث به پایان رسیدن عمر یاران احمدی نژاد در بین مردم می شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت تاکید کرد: احمدی نژاد برای عقب نشینی مخالفانش از اسنادی سخن می گفت که هرگز آن را رو نمی کرد اما این بار اگر سندی نداشته باشد، به عمر سیاسی خود در بین مردم پایان داده است.

نماینده مردم رشت در مجلس نهم شورای اسلامی ادامه داد: دولت روحانی قصد ورود به تخلفات دولت گذشته نداشت اما اینکه اکنون فرصت خوبی در اختیار دارند که ضمن دفاع از خود تخلفات دولت احمدی نژاد را رو کنند و به بگم بگم های آنها پایان دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: با تدبیر می توان کاری کرد که پرونده حضور یاران احمدی نژاد در عرصه های مختلف برای همیشه بسته شود./

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *