ورود سپاه به جناح‌ بندی های سیاسی ممنوع است

به گزارش میانا  به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار غلام عسگر کریمیان اظهار داشت: افشای جریانات ضد انقلاب و همسو با غرب و تقویت جریانات ضدامپریالیستی و همسو با انقلاب اسلامی یکی از وظایف سپاه در انتخابات پیش رو خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص شبهه‌افکنی وزیر خارجه آمریکا مبنی بر مخالفت سپاه پاسداران با توافق هسته‌ای و متن برجام  گفت: ما از هر توافقی که به نفع مردم ایران همچنین تحکیم مبانی انقلاب اسلامی باشد، دفاع خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: البته اگر در هر گوشه‌ای از توافق و متن تنظیم شده که به عزت،استقلال و اقتدار مردم ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی آسیب بزند،به راحتی با آن کنار نخواهیم آمد.

سردار کریمیان اظهار داشت: سپاه پاسداران حافظ منافع انقلاب اسلامی و سرباز ولایت است و هر خط و نقشه‌ای که رهبر انقلاب اسلامی ترسیم کند، از آن تبعیت خواهد کرد از این رو در این راستا نباید از نیرنگ دشمنان این مرز و بوم غافل شویم.

فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: حسب فرموده حضرت آقا، گروه‌های مذاکره‌کننده انسان‌های فرهیخته و متعهدی هستند و برخی از تذکرها از باب هوشیارباش است، طوریکه بیشتر از گذشته بیدار باشیم و اجازه ندهیم که کلاه دشمن به راحتی سر ما گذاشته شود.

وی افزود:در سابقه تاریخی ایران و برخی از کشورهای ۵+۱ بارها و بارها دیده شده که قدرت‌های مستکبر دنیا سر ملت ایران و ملت‌های مظلوم جهان، کلاه گذاشته‌اند.

سردار کریمیان در خصوص اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همچنین نقش سپاه در این راستا تصریح کرد: ورود سپاه به جناح‌های انتخاباتی و جریانات سیاسی، حسب امر ولایت ممنوع است.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران در انتخابات پیش رو چهار رویکرد را اتخاذ خواهد کرد، اول تامین امنیت انتخابات و برگزاری انتخابات سالم دوم حضور حداکثری مردم که نشان‌دهنده اقتدار ملت ایران و قدرت بازدارندگی دشمن است، سوم ترسیم اصول انقلاب اسلامی و تبیین آرمان‌های امام و رهبری چهارم افشای جریانات ضدانقلاب و همسو با غرب همچنین تقویت جریانات ضدامپریالیستی و همسو با انقلاب اسلامی.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان متذکر شد: این چهار ماموریت در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی وظیفه ذاتی سپاه پاسداران است، البته این نهاد انقلابی به هیچ‌وجه از هیچ‌یک از اشخاص، گروه‌ها و جریانات سیاسی طرفداری علنی و پنهانی نخواهد کرد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *