شبه‌نظامیان هادی انبار کمک‌های بشردوستانه در عدن را نابود کردند+تصاویر

پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از خبرگزاری فارس در صنعا، در حالی که شهروندان عدن و مناطق جنوبی یمن به دلیل نبردهای جاری در این مناطق با فاجعه انسانی و کمبود غذا و دارو روبرو هستند، شبه نظامیان مزدور منصور هادی، رئیس جمهور فراری این کشور، چندین تن کمک‌های بشردوستانه را در بندر عدن هدف گرفتند که موجب از بین رفتن و تخریب آنها شد.

«علی الاحمد»، عضو کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در صنعا تاکید کرد: شبه نظامیان منصور هادی چندین تن برنج و مواد غذایی را هدف گرفتند و اول و آخر این شهروندان یمنی هستند که از جرایم مزدوران آل سعود زیان می‌بینند.

وی افزود: بیش‌تر کمک‌های بشردوستانه برای شهروندان یمنی که در جیبوتی موجود است، هنوز به یمن نرسیده و کمک‌هایی را که عربستان به ملت یمن داده، همگی خراب یا فاسد شده و غیر قابل استفاده است.

۱۳۹۴۰۵۲۲۰۰۰۱۹۵_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۲۲۰۰۰۱۹۴_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۲۲۰۰۰۱۹۳_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۲۲۰۰۰۱۹۱_PhotoL

۱۳۹۴۰۵۲۲۰۰۰۱۹۲_PhotoL

دیده‌بان حقوق بشر نیز بارها به عربستان و مزدوران آن درباره هدف گرفتن انبار و محموله‌های کمک‌های بشردوستانه در یمن هشدار داده است.

این سازمان تاکید کرد قانون جنگ به وضوح بر این مساله دلالت دارد که غیرنظامیان و مکان‌های غیرنظامی نباید هدف حمله قرار گیرند و در غیر این صورت نقض قوانین جنگی شمرده می‌شود.

این سازمان تاکید کرد، تخریب انبار کمک‌های بشردوستانه خسارات بسیاری را به مردم یمن وارد کرده است و این حملات کمک‌رسانی در هر منطقه یمن را تهدید می‌کند.

همچنین ببینید

تراکتور دوباره به تقسیم امتیازات رضایت داد/ نه به آن شوری شور، نه به این بی‌نمکی!

تیم فوتبال تراکتور امشب در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *