کشته شدن سالانه ۱۵۰ نفر در جاده اهر / تبریز نابخشودنی است

پایگاه اطلاع رسانی میانا به نقل از فارس، احتشام حاجی‌پور صبح امروز در همایش زمین لرزه ارسباران در تبریز، چالشی برای توسعه، خواستار توجه به توسعه نظام‌مند در آذربایجان‌شرقی شد.

رئیس شورای اسلامی استان با انتقاد شدید از کارهای انجام شده در گذشته گفت: البته بنده هم شهردار تبریز بودم و در مورد تبریز کارهای زیادی می‌توانست انجام شود که نشده و ما در برابر مردم مسئول هستیم.

وی تعلل در اجرای پروژه‌های عمرانی مهم را گناهی نابخشودنی دانست و گفت: آقایان مسئول گذشته و حال باید جوابگوی اعمال خود باشند.

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: کشته شدن سالانه ۱۵۰ نفر در جاده اهر ـ تبریز نابخشودنی است و مسئولان فعلی و قبلی باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی خطاب به استاندار قبلی آذربایجان‌شرقی گفت: ایشان جلسه را زود ترک کردند اما اگر بودند به ایشان می‌گفتم که من شما را به خاطر تعلل در پروژه جاده اهر ـ تبریز نمی‌بخشم.

عضو شورای شهر تبریز گفت: سئوال اینجاست که آیا در کل کشور بودجه برای احداث این جاده نبود یا کم کاری مسئولان ما موجب شد برای آن نتوانند بودجه جذب کنند.

حاجی‌پور تاکید کرد: تبریز امروز آماده زلزله نیست و اگر زلزله‌ای با ۵ ریشتر در این شهر بیاید تلفات سنگینی خواهیم داد و متاسفانه تاکنون برای اصلاح زیرساخت‌ها در این شهر کاری نکرده‌ایم.

وی گفت: باید از زلزله ورزقان برای مباحث توسعه‌ای استان استفاده کنیم و طرح‌های متناسب در نظر گرفته شود تا برای مقابله با بحران‌ها آماده باشیم.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *