نشست شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی با فرماندار شهرستان میانه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری فرماندار شهرستان میانه در این دیدار با اشاره به نمود پویایی و نشاط در برنامه های مختلف بسیج دانشجویی در سطح شهرستان، خواستار همدلی و همزبانی بیشتر تشکل های سیاسی و اجتماعی در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

فرماندار میانه بر اهمیت انتقاد از عملکرد مسئولین در سطح جامعه تاکید کرد و افزود: امیدواریم با تیکه بر توان و پتانسیل های حاضر و بالا بردن ظرفیت نقد پذیری می توان در راستای توسعه و آبادی شهرستان میانه قدم های جدی و  عملی برداشته شود.

وی با اشاره به سابقه حضور خود در جبه های حق علیه باطل، بار دیگر بر مواضع و آرمان های تشکل های مردمی همانند ساختار گسترده بسیج تاکید و حمایت خود را از برنامه ها و اهداف آنان اعلام نمود.

بسیج دانشجویی شهرستان میانه

 هادی نصیری مسئول بسیج دانشجویی نیز در این دیدار با تشریح برنامه ها و اقدامات انجام گرفته در حوزه دانشگاهی و دانشجویی، بر مسئله مطالبه گری و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه های شهرستان میانه تاکید کرد.

مسئول بسیج دانشجویی میانه، برگزاری نشست های بصیرتی و روشنفکری و اجرای طرح ولایت و برپایی اردوهای راهیان نور و جهادی و همچنین برنامه های مختلف فرهنگی و هنری را از جمله دیگر اقدامات صورت پذیرفته و در حیطه وظایف بسیج دانشجویی برشمرد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *