خواهان بهترین آب شرب برای مصرف همشهریان هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، حمید شکری در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با ابراز خرسندی از توافق هسته ای صورت گرفته توسط هیئت دیپلماسی ایران گفت: با توجه به توافق اخیر در سایه رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری و ذکاوت و درایت هیئت مذاکره کننده ایران شرایط جدیدی درکشور از جمله تعامل با کشورهای دیگر و زمینه های سرمایه گذاری خارجی فراهم شده است .
وی افزود: امیدواریم شهرستان میانه نیز از این شرایط جدید به نحو احسن بهره ببرد زیرا این شهرستان ظرفیت و پتانسیل بالای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف را دارا می باشد.
وی با اشاره به اینکه به زودی شاهد برگزاری همایش بزرگ سرمایه گذاری در شهرستان خواهیم بود از مسوولین ادارات خواست تا ظرف مدت ۱۵ روز فرصت های سرمایه گذاری در حوزه خود را با هماهنگی استان شناسایی و به فرمانداری ویژه میانه ارائه کنند.
شکری همچنین بر عملکرد با قدرت و همت بیشتر ستاد تسهیل سرمایه گذاری تاکید کرد و افزود : این ستاد باید علاوه بر ماموریت اصلی خود که همانا انجام کارهای اداری سرمایه گذاران است به شناسایی زمین های قابل سرمایه گذاری و آماده کردن آنها بپردازند.
فرماندار ویژه میانه با اشاره به مشکل اجتماعی اعتیاد در شهرستان میانه و وجود این مشکل در برخی ادارات و کارخانجات شهرستان از اجرای طرح CBO خبر داد.
شکری با تقدیر از زحمات دادگستری شهرستان از جمله رییس دادگستری و دادستان شهرستان به مشکل ازدیاد پرونده های دستگاههای خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز اشاره کرده اظهار امیدواری کرد که با کمک این ادارات شاهد کاهش این پرونده ها در دستگاه قضایی باشیم.
فرماندار ویژه میانه به رصد انتخاباتی از ادارات و کاندیداها تاکید کرده افزود : هیچ گرایشی چه در وقت اداری و چه خارج از آن از سوی مسسولین و کارکنان دولت قابل قبول نبوده و بعنوان مجری انتخابات برخلاف قانون عمل نخواهیم کرد.
شکری بر حضور مدیران شهرستانی و استانی در جلسات کارگروههای شهرستان شده افزود : خروج مسوولین شهرستان برای ماموریت و مرخصی و تعیین جانشین با تفویض اختیار باید با اطلاع قبلی و موافقت فرمانداری انجام گیرد.
فرماندار ویژه میانه با اشاره به فرا رسیدن روز خبرنگار این روز را پیشاپیش به اهالی رسانه و قلم شهرستان تبریک گفت و خواستار مشارکت شورای اداری در برپایی مراسم تجلیل از زحمت کشان عرصه خبر و رسانه شد.

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. عجب مخی!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *