آقای فرماندار پای پروژه های مسکن مهر شهر میانه همچنان می لنگد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی میانا، پروژه مسکن مهر در راستای خانه دار کردن مردم و مبارزه با بازار سیای مسکن  و زمین و حمایت از اقشار کم در آمد و بی بضاعت جامعه در دولت نهم کلیک خورد اما با وجود تکمیل و تحویل این مسکنها در شهرهای مختلف کشور ، متاسفانه یکی از تعاونی های پرجمعیت آن در شهر میانه همچنان در بلاتکلیفی به سر می برد و با این وضع موجود مردم با گذشت چند سال از نام‌نویسی و واریز مبلغ اولیه، اکنون مجبورند برای تملک یک واحد مسکونی، مبلغی تا سه برابر پیش‌بینی اولیه واریز کرده و سرانجام تا قطعی شدن همه چیز، خون دل بخورند.

متقاضیان آرزومند و رنج کشیده مسکن بی‌مهر مبانه به دلیل ناکارآمدی برخی مدیران عامل تعاونی‌ها و عدم پایبندی به تعهدات قانونی خود، هر روز خواب خانه‌دار شدن خود را می‌بینند. 

آقای فرماندار پای پروژه های مسکن مهر شهر میانه همچنان می لنگد!

 پروژه ای که قرار بود برای یکی از دردهای به‌ظاهر بی‌درمان اقشار کم درآمد، نسخه ای بپیچند و در راستای خانه دار کردن مردم و مبارزه با بازار سیای مسکن و زمین و حمایت از اقشار کم در آمد و بی بضاعت جامعه گام بردارد، اما با وجود تکمیل و تحویل این مسکن ها در شهرهای مختلف کشور ، متاسفانه اتمام مراحل ساخت این پروژه در شهر ما در هاله ای از ابهام و بلاتکلیفی قرار دارد.

متاسفانه به جهت نبود اهرم‌های نظارتی قانون‌مند و تخصصی، بی‌توجهی و اهمال کاری دستگاه‌های ذی‌ربط، انتخاب افراد ناکارآمد و بی‌تخصص به عنوان مدیرعامل، حضور پیمان‌کاران کم صلاحیت و رابطه‌ای و عدم امانت‌د‌اری برخی تعاونی‌ها، تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه با مشکلات جدی روبه رو ساخته است.

آقای فرماندار پای پروژه های مسکن مهر شهر میانه همچنان می لنگد!

هنر تدبیر تا کنون، سکوت و رضایت و حفظ وضعیت موجود بوده و نارضایتی عامه را در پی داشته است.

آقای فرماندار گرامی، در دلسوزی و کارشناسانه برخورد کردن شما با مسایل شهرستان هیچ شکی نیست و این دلسوزی و خادم بودن شما انتظارات و توقعات بیشتر و بالاتری را از شما می طلبد پس لطفا پروژه مسکن مهر میانه را بررسی نمائید و به نتیجه برسانید.

 

انتهای پیام/

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

یک نظر

  1. منم چند بار نامه نوشتم ولی متاسفانه فرماندار محترم یک شخصی را به عنوان معاون انتخاب کرده که بی خیال همه چیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *