گردشگری و طرح هادی روستایی آذربایجان شرقی مورد توجه قرار گیرد

به گزارش میانا به نقل از مهر،معاون عمران روستائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور که به آذربایجان شرقی سفر کرده است، ضمن بازدید از طرح های هادی روستاها ی استان در شهرستان هایی چون عجب شیر و مراغه، شنبه با مدیر کل بنیاد مسکن استان، معاونان وکارشناسان ارشد حوزه عمران روستایی دیدار کرد و موانع و مشکلات طرح های عمرانی روستاهای استان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بحث گردشگری در اجرای طرح هادی روستایی آذربایجان شرقی مورد توجه قرار گیرد

محمد رضا شاملو شنبه در این دیدار با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اجرای پروژه های عمران روستایی آذربایجان شرقی گفت: بنیاد مسکن استان به لحاظ وجود نیروی فنی وتخصصی جزو استان های برتر کشور است و بر همین اساس انتظار داریم در همه امور و فعالیت های مرتبط با این حوزه دقت عمل صورت گرفته و وظایف محوله به بهترین شکل ممکن انجام شوند.

وی در ادامه افزود: وضعیت خدمات ارایه شده در روستاهای آذربایجان شرقی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به سال های گذشته ارتقا یافته است و البته افزایش روزافزون این خدمات رسانی برای جلب رضایتمندی هر چه بیشتر مردم شریف استان بویژه روستانشینان باید مورد توجه مسوولان استانی بنیاد مسکن باشد.

بازدید محمدرضا شاملو معاون عمران روستائی بنیاد مسکن از روستاهای آذربایجان شرقی

معاون عمران روستائی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به بحث گردشگری برخی روستاهای استان با همکاری میراث فرهنگی در اجرای طرح هادیاظهار داشت: در کنار این امر باید ایجاد یک مرکز محله در روستاها مورد توجه قرا گیرد.

شاملو در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به برخی الزامات در اجرای طرح های هادی روستایی استان گفت: در برخی از روستاهای مورد بازدید، نیاز به بازگشایی برخی مسیرها با همکاری روستاییان احساس می شود که در صورت تحقق این موضوع و با مشارکت مردم و حمایت نمایندگان مجلس می توان به تسریع اجرای طرح های هادی در روستاها امیدوار بود.

لزوم همراهی و همکاری دستگاه های خدمات رسان در اجرای طرح های روستایی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: درصد اجرای طرح هادی در روستاهای آذربایجان شرقی بیش از میانگین کشوری است و این امر موجب بهبود وضعیت کالبد سکونتگاه های روستایی، ‌ارتقاء بهداشت محیط عمومی روستا و تسهیل در امر عبور و مرور و ارتقاء سطح رضایتمندی روستائیان شده است.

قربان محمدی با بیان اینکه استفاده از اثرات مشارکتی در اجرای طرح ها در راستای سیاست های کلان بنیاد مسکن در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به پیگیری های مستمر و خاص در خصوص فعالیت های بنیاد مسکن، خواستار توجه و همکاری دستگاه ها و نهادهای مختلف استانی هستیم چرا که ارتقاء سطح خدمات مستلزم همکاری و هماهنگی همه دستگاه های خدمات رسان است.

قربان محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بخش پایانی سخنان خود مشارکت های ساکنان روستاها را در اجرای طرح های هادی و افزایش ضریب ماندگاری و استفاده بهینه از فضاهای روستایی امری حیاتی دانست و خاطر نشان شد: بر همین اساس این بنیاد درصورت تامین اعتبار آمادگی کامل را برای تکمیل طرح های نیمه تمام و اجرای طرح هادی روستاهای مختلف استان بویژه در شهرستان های عجب شیر و مراغه دارد.

 

 

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *