ماجرای نامه وزیر ارتباطات به صهیونیست ها و سکوت جریان رسانه

به گزارش میانا به نقل از آرمان کرمان، بعد از آنکه با اسناد متقن مشخص شد که اپلیکیشن صهیونیستی تلگرام نه تنها یک نرم افزار امن بلکه یک ابزار جاسوسی پیشرفته و مالک اصلی آن مایکل میری لاشویلی سرمایه دار صهیونیست که رئیس کنگره یهودیان روسیه( (RJCاست، متاسفانه معاون وزیر ارتباطات با افتخار کامل از ارسال نامه وزیر به این شخص خبر می دهد که در این نامه با خاری از او خواسته شده که مشکلات تلگرام در ایران را مرتفع سازد.

دقیقا مثل اینکه وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به سایت افسران و یا فیس نما ایران نامه بزند و بگوید که چرا سرعت افسران در اسرائیل کند است، خواهش می کنم یک فکری بکنید!

همانطور که بیان شده است مایکل میری لاشویلی سرمایه دار صهونیست که رئیس کنگره یهودیان روسیه(RJC)،عضو هیئت رئیسه کنگره جهانی یهود(WJC)، رئیس شرکت قلعه دیجیتال(تلگرام) یکی از اصلی ترین و مشوق همیشگی جنگ طلبی ارتش رژیم نجس صهیونیستی بوده و می باشد.

در عکس زیر مشاهده میکنید مایکل لاشویلی کلاهی بر سر دارد که آرم یا نشان خاصی بر آن حک گردیده که برای کارشناسان نظامی ۰ امنیتی آشنا به نظر می آید. کسانی که با نیروهای ارتش اسرائیل آشنایی دارند به خوبی میدانند که هر شهروند صهیونیست مناطق اشغالی فلسطین، یک نظامی محسوب شده و طبق قانون داخلی اسرائیل غاصب باید یک محل خدمت نظامی را برای خود انتخاب کنند و در طول سال در خدمت واحد مربوطه بوده و در شرایط خاص نیز بطور کامل تحت فرماندهی رده ی نظامی مشخص قرار گیرند.

تلگرام

نشانی که به آن اشاره کردیم آرم “سایرت متکل” (סיירת מטכ”ל،Sayeret Matkal) یگان فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل می باشد که بالاترین مرجع نظامی در دولت نامشروع صهیونیستی محسوب می گردد. نیروهای این یگان مستقیما از فرماندهی ارشد کل ارتش نجس اسرائیل جنایتکار دستور می‌گیرند. جالب آنکه در شرح ماموریت این یگان فوق ویژه آمده است: این نیروها مسئولیت تمامی «عملیات‌های ضدتروریستی»، «عملیات‌های پنهانی و مخفی در عمق خاک دشمن» و قابلیت «حملات ضربتی هم‌زمان» را بر عهده دارند!!

با این حساب باید دانست که تلگرام یک هواپیمای کاغذی سفید رنگ در آسمانی آبی نیست بلکه یک پهپاد(UAV) شناسایی مخفی کار است که می خواهد با نفوذ در عمق  سخت افزار و نرم افزار کاربران اطلاعات آنان را رصد و تخلیه نماید.

با تمام این تفاسیر و با توجه به اینکه ایرانی ها براساس سایت الکسا بیشترین کاربران تلگرام  با حدود ۲۳ درصد در سراسر دنیا را دارند، یاز هم شاهد اعلام و تشویق  مردم توسط  برخی از مدیران و مسئولین ارشد کشور به سمت تلگرام هستیم.

در نمونه اخیر آن خبری چند روز قبل بر روی خروجی برخی از رسانه ها قرارگرفت مبنی بر ارسال نامه وزیر ارتباطات به رییس صهیونیستی تلگرام برای افزایش سرعت. اگر ایشان رییس این نرم افزار را می شناسند که حتما باید به مجلس پاسخگو باشند زیرا این فرد یک فرد کاملا شناخته شده است تا جایی که در ارتش رژیم صهیونیستی هم خدمت کرده است و اگر این فرد را نمی شناسد که باز هم جای تاسف دارد که چرا وزیر یک کشور اسلامی قبل از اینکه از ماهیت فرد و یا شرکتی در خارج از کشور آگاهی ندارد به او نامه می زند؟

این موضوع دقیقا مثل این است که وزیر ارتباطات رژیم صهیونیستی به سایت افسران و یا فیس نما ایران نامه بزند و بگوید که چرا سرعت افسران در اسرائیل کن است، خواهش می کنم یک فکری بکنید.

یادداشت از: امیرمهدی کار

همچنین ببینید

تنها سلاح مقابله با موانع نفوذ و فتنه، بصیرت است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به حوادث و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *